lillegull nr 2
Forelsket i forumet
har endel fra sist, så får se hvilket kjønn det blir først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også vurdert Trailz, men siden man bare kan bruke den til barnet er 15 kilo, har jeg bestemt meg for Buggaboo Buffalo, den holder til rundt 23 kiloHar solgt alt unna etter de 3 andre, eneste jeg har spart på er de fineste klærne etter de.
Så her må alt kjøper nytt/brukt.
Tror vi har valgt vogn, begge liker den nye vogna fra Stokke, Stokke trailz så tror det blir den i marine. Vis vedlegget 84164
Har det meste fra før, men trenger ny sprinkelseng da mannen snublet med hodet først i den vi hadde
Ellers trenger vi klær hvis det blir jente. Så har jeg veldig lyst på bæresele, hadde ikke det sist. Anbefaler folk baby Bjørn eller er det andre som er gode?
Har det meste fra før, men trenger ny sprinkelseng da mannen snublet med hodet først i den vi hadde
Ellers trenger vi klær hvis det blir jente. Så har jeg veldig lyst på bæresele, hadde ikke det sist. Anbefaler folk baby Bjørn eller er det andre som er gode?
OK, kanskje jeg skal gå for den ergobaby da viktig at sen er god å bære også, da jeg har slitasje i ryggen fra før..og selvfølgelig at den lille ligger godt å trygt!Syntes baby bjørn var helt forferdelig sist. Vond å bære & forferdelig stilling for de små. Helt uegnet for nyfødt spørr du meg.. Jeg lånte meg en meitai. Den var grei , men litt knotete med all knyting.
Har hørt gode ting om den som de andre nevner (ergo blablabla) og bæresjal til de minste.
OK, kanskje jeg skal gå for den ergobaby da viktig at sen er god å bære også, da jeg har slitasje i ryggen fra før..og selvfølgelig at den lille ligger godt å trygt!
Eeeeeeeelsker Mei Tai... har flere stykker... har brukt dem på begge unga fra de har vært nyfødte og kan fortsatt(ikke ofte men lell) bruke den til snuppa på 4 år. Knyting er litt styr i starten kanskje men man kommer somregel raskt inn i det. Om du el noen du kjenner kan sy kan du jo sy din egen.Har det meste fra før, men trenger ny sprinkelseng da mannen snublet med hodet først i den vi hadde