Utstyrstråd. :) <3

Har ikke kjøpt noenting enda. Venter til vi vet kjønn :)

Men må handle vogn, vippestol, stellekommode og vugge. Og alt av klær om det er ei jente :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Jeg har kjøpt to hvite bodyer. Har skrevet "team morfar" på den ene, som jeg ga i bursdagsgave til pappa. Han ble bra stolt når han kunne vise fram den til de andre gjestene :-D

Har ikje kjøpt noe enda, men trenger bilstol, vippestol, sengekant, tripptrapp med newbornsete, lyst på ny vogn også(heeiii vogndilla;)) og alt av klær om det er jente som skjuler seg i magen:-)

Har holdt meg i skinnet foreløpig.... Har jo det meste av store ting fra vesla enda, pluss at jeg har tatt vare på alt av klær! Så jeg tenkte å ta det lungt fram til vi får vite kjønn. Blir det en gutt - må jeg jo handle litt da! hehe. blir det jente, må jeg nok skrive ei liste og sverge for meg selv å holde meg til den så godt som mulig, og ikke overdrive... :oops:

Har solgt alt unna etter de 3 andre, eneste jeg har spart på er de fineste klærne etter de.
Så her må alt kjøper nytt/brukt. :)
Tror vi har valgt vogn, begge liker den nye vogna fra Stokke, Stokke trailz så tror det blir den i marine. ImageUploadedByBV Forum1413963116.525251.jpg

Har det meste fra sist gang :) Men har kjøpt ny vogn <3

12706-duo-brown-beige.jpg

Jeg har kjøpt en liten hvit body. Ellers så blir det vel mer når vi vet kjønn. Skal også ønske meg litt til jul:) Hvor lang bestillingstid er vanlig på vogn? Gleder meg veldig til å kjøpe det!

Vi har ingenting, men tenker å vente med handling til januar.. Hørt rykter om salg på barnevogner blant annet da.

kjøper etter oul :)
trenger alt utenom noe klær vis det blir gutt :)

Kjøper vel en liten ting etter oul tenker jeg :) har det meste etter dem andre her, men ny bilstol og og stemmeboksen må vi ha + ny seng:)

Jeg har seng vippestol stellekommode og smått med klær. Nå skal jeg vente med resten til nyttår.

Back
Topp