Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke handlet noe enda, men kommer sikkert til å kjøpe litt rundt uke 12 <3Fikk gave av den kommende storesøster på 17 1/2 år i dag til lille baby. Så utrolig god ho er. Nydelige klær og bamse. <3Vis vedlegget 84084
Jeg har ikke handlet noe enda, venter til jeg er over 12 ukerNoen som har kjøpt noe til den lille?
Kjøpt babybjørn vippestol av en bekjent, helt som ny, betalte 400 for den, føler jeg har gjordt ett godt kjøp. Koster 1199 nye. Vis vedlegget 84034
Har solgt alt unna etter de 3 andre, eneste jeg har spart på er de fineste klærne etter de.
Så her må alt kjøper nytt/brukt.
Tror vi har valgt vogn, begge liker den nye vogna fra Stokke, Stokke trailz så tror det blir den i marine. Vis vedlegget 84164
Utrolig lekker vogn, god å trille også med de store lufthjulene.Den vogna går vi for også! i gråmelert..
Det hadde passet bra! Salg er aldri dumt, og i januar er det jo innafor å begynne og handle for oss mai-mammaerVi har ingenting, men tenker å vente med handling til januar.. Hørt rykter om salg på barnevogner blant annet da.
Utrolig lekker vogn, god å trille også med de store lufthjulene.