Utstyrstips og anbefalinger

Jeg ville prøvd å vaske den på varmere vann, og hvis den mot formodentlig blir ødelagt- kjøpe en ny. Min erfaring er at masse ting lar seg vaske mye varmere/hardere enn det står på anvisningen. Jeg vasker for eks vanlig barneklær i bomull på 60 ved behov (oppkast, avføring osv.) og det er veldig sjeldent at noe blir ødelagt.
Bør jeg da vaske den på 40? Er det varmt nok?
 
Har fått en babygym fra en nabo, men på vaskeanvisningen står det at den kun kan maskinvaskes i kaldt vann. Jeg blir skeptisk til å bruke den da, for bakterier vil vel ikke dø av det? Hadde dere brukt den, eller bør jeg kjøpe ny?
Om du tenker at alternativet er bruke eller kjøpe ny så hadde jeg tatt sjangsen på å vaske på 60 grader, så kan du heller kjøpe ny om den blir ødelagt :happy:

Her hos oss så har vi levd med regel om at barneutstyr hvor det står "ikke vaskemaskin" uansett slenges i vaskemaskin. Tenker som så at om det ikke tåler vasken så kan vi lik så gjerne skaffe noe nytt. Tenker da spesielt på utstyr som er ekstra utsatt for gulp og annet søl:happy:
 
Om du tenker at alternativet er bruke eller kjøpe ny så hadde jeg tatt sjangsen på å vaske på 60 grader, så kan du heller kjøpe ny om den blir ødelagt :happy:

Her hos oss så har vi levd med regel om at barneutstyr hvor det står "ikke vaskemaskin" uansett slenges i vaskemaskin. Tenker som så at om det ikke tåler vasken så kan vi lik så gjerne skaffe noe nytt. Tenker da spesielt på utstyr som er ekstra utsatt for gulp og annet søl:happy:
Ok, da tester jeg å maskinvaske den på 60 :)
 
Noen som har brukt/ har erfaring med Najell sleep carrier? Det er en babybag/nest som en kan ha i vogna og også bære med sei rundt i huset/på besk osv. ser så lunt å deilig ut, og bare det å ikke måtte vekke baby på besøk eller hjemme når de er helt små.
Sniker fra juni. Anbefales på det sterkeste, bruker den hver dag! :)
 
Back
Topp