Utstyrssnakk

Sniker fra desember. Dere som har barn fra før, hva skal dere kjøpe denne gangen som ikke ble kjøpt sist? Her tenker jeg kanskje:

-En god bæresele (enkel å ta i bruk)
-Bag/nest til å ha i vogn for å flytte over baby når man skal inn og ut

Og HVORFOR solgte jeg bbhugme-puta mi? Tenkte vel det var lettjente penger, men angrer sånn nå :laughing002 må jo kjøpe en ny.

Sniker fra desember. Dere som har barn fra før, hva skal dere kjøpe denne gangen som ikke ble kjøpt sist? Her tenker jeg kanskje:

Og HVORFOR solgte jeg bbhugme-puta mi? Tenkte vel det var lettjente penger, men angrer sånn nå :laughing002 må jo kjøpe en ny.
Skal bærbar nest denne gangen. Følte ikke behovet forrige gang men storebror er 2 år når baby blir født og kan se for meg at det kan være greit å kunne frakte med meg babyen når jeg følger etter storebror :p ellers skal ikke vi kjøpe noe mer annet enn vogn siden vi solgte den forrige

Akkurat samme som deg :laughing002 Tenker å kjøpe sånn Voksi Carry Me-bag (hadde Najell sleep carrier til nr. 2, og det funka kjempebra! Angrer på at jeg solgte det!) og en god bæresele eller ferdigknyttet sjal. Har en bæresele som funker bra for eldre babyer, men syns ikke den er så praktisk for nyfødt. Og med to unger så blir det nok praktisk å kunne bære babyen enkelt.
Har også solgt bbhugme, så må nok kjøpe en sånn en igjen. Har ammeputa, men den blir for liten når magen blir større.
Vurderer også søskenvogn siden nr. 2 ikke er 2 engang når den babyen kommer.
Vippestol!! Den har jeg også solgt.. men den var veldig praktisk når nr. 2 vokste ut av sleep carrieren.

Kommer nok ikke til å kjøpe så mye mer enn vogn før fødsel. Samtidig blir det dyrt å kjøpe alt etterpå.
Meeeen med treåringen hadde jeg moonboon, vugge, sprinkelseng, bedside, babynest, fult av flasker og sutter, vippestol, babyseat til tripp trapp.

Fikk brukt for ingen av de. Treåringen har ikke sovet en natt i sprinkelsenga. Han brukte baggen til vogna to ganger og da hyla han konstant.

Det jeg fikk mye brukt for var bæresele, bæresjal og yogaball. :hilarious:

Kommer nok ikke til å kjøpe så mye mer enn vogn før fødsel. Samtidig blir det dyrt å kjøpe alt etterpå.
Meeeen med treåringen hadde jeg moonboon, vugge, sprinkelseng, bedside, babynest, fult av flasker og sutter, vippestol, babyseat til tripp trapp.

Fikk brukt for ingen av de. Treåringen har ikke sovet en natt i sprinkelsenga. Han brukte baggen til vogna to ganger og da hyla han konstant.

Det jeg fikk mye brukt for var bæresele, bæresjal og yogaball. :hilarious:
Ikke sant, man vet jo ikke om det er en baby som vil være mye nær i lang tid, eller som kan like å sove alene. Har jo tenkt på moon boon, men måtte evt. bli leie først for å se. Har vugge, men blir jo noe annet med soving denne gangen med en 3-åring løpende rundt!

Back
Topp