Fikk taki en eldre Emmaljunga, synes den var mye lettere og enklere å manøvrere enn 2023 mod av nxt90Jeg elsker vår Emmaljunga vogn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk taki en eldre Emmaljunga, synes den var mye lettere og enklere å manøvrere enn 2023 mod av nxt90Jeg elsker vår Emmaljunga vogn![]()

Jeg har lastet ned preglife og preggers, og babyverden! Har du tatt i bruk noen enda?Hvilken gravid app har folk?
Har bare tatt i bruk nurse appen, ganske fin, men mye må betales for å få tilgang tilJeg har lastet ned preglife og preggers, og babyverden! Har du tatt i bruk noen enda?
Enn så lenge bruker jeg bare Preglife. Med tidligere graviditeter har jeg også brukt Nørs og Babyverden.Hvilken gravid app har folk?

Ammepute og bæresele syns jeg var fantastisk å ha sist! Samt babynest så jeg kunne ha han liggende i sofaen ved siden av meg når han ville soveHva er deres must have med baby?![]()
![]()
Kommer sikkert på mange flere ting etterhvert!Hva er deres must have med baby?![]()
![]()
Hadde Najell sin til 2024-barnet og var veldig fornøyd med den, men ble bare brukt de tre første månedene, så synes prisen var litt stiv. Var ikke så mange alternativer da, men de gjør sikkert samme nytten alle tre? Da var det veldig lett å selge igjen og høy pris på bruktmarkedet også, men nå regner jeg med etterspørselen har gått litt ned. Er det et veldig godt tilbud?Noen her som har erfaring med baby carrier av noe slag? Vi hadde ikke med første men han er akkurat blitt 2 når denne babyen (forhåpentligvis) blir født og jeg tror det kan være praktisk for å kunne frakte med meg babyen utifra hvor storebror er. Har sett på easygrow sin, najell og voksi. Og foreløpig syns jeg voksi sin virker best. Den er tilfeldigvis på tilbud nå (litt vel tidlig å kjøpe nå.. eller?).
Hmm.. bare tre måneder var kortere enn jeg så for megHadde Najell sin til 2024-barnet og var veldig fornøyd med den, men ble bare brukt de tre første månedene, så synes prisen var litt stiv. Var ikke så mange alternativer da, men de gjør sikkert samme nytten alle tre? Da var det veldig lett å selge igjen og høy pris på bruktmarkedet også, men nå regner jeg med etterspørselen har gått litt ned. Er det et veldig godt tilbud?![]()
Vet om flere som har brukt den opp til 6-7 mnd, så det kommer jo bare an på bruken og størrelsen på baby.Hmm.. bare tre måneder var kortere enn jeg så for megmen utifra det som ligger på finn så tror jeg fortsatt disse nestene er populære og at det er lett å selge videre. Den koster nå 1189. Ikke vært så billig som nå de siste 12 månedene. Får tenke litt på det haha
Vi brukte vår mye! Har voksi sin og er fornøyd med denNoen her som har erfaring med baby carrier av noe slag? Vi hadde ikke med første men han er akkurat blitt 2 når denne babyen (forhåpentligvis) blir født og jeg tror det kan være praktisk for å kunne frakte med meg babyen utifra hvor storebror er. Har sett på easygrow sin, najell og voksi. Og foreløpig syns jeg voksi sin virker best. Den er tilfeldigvis på tilbud nå (litt vel tidlig å kjøpe nå.. eller?).
. Det var også praktisk når vi reiste steder i ferien vår. Vi brukte den nok frem til han var 6 mnd ish.