Utstyrssnakk

Her skal vi gå for praktisk over utseende denne gangen, hehe! Hadde britax smile 3 til de to første, men her vi bor er det mye snø og is, og den er ikke sånn fryktelig god på det føret. Ettersom det blir november baby blir det også behov for vintervogn først, så vi skal bruke babyjogger city elite 2 med bagdel de første månedene hvertfall, så får vi heller se om vi kjøper en nettere sportsvogn mot sommeren.

Hva er deres must have med baby? :) :Heartred

Bæresjal er det absolutt beste jeg hadde med forrige. Klistremerkebaby som måtte bæres rundt konstant. Denne gangen vil jeg ha med bæresjal allerede på føden ♥️

Eldstemann er 2 år og 2 måneder når denne babyen blir født og siden vi har hund så tror jeg at vi har lyst på søskenvogn. Vi har Babyjogger City Elite som eneste vogn nå (Solgte Britax smile 5z) og jeg savner å kunne skravle med gutten min så tror jeg vil ha en søskenvogn hvor jeg kan se og snakke med begge. Har falt litt for Bugaboo Donkey så tror kanskje det kan bli den:)

Noen her som har erfaring med baby carrier av noe slag? Vi hadde ikke med første men han er akkurat blitt 2 når denne babyen (forhåpentligvis) blir født og jeg tror det kan være praktisk for å kunne frakte med meg babyen utifra hvor storebror er. Har sett på easygrow sin, najell og voksi. Og foreløpig syns jeg voksi sin virker best. Den er tilfeldigvis på tilbud nå (litt vel tidlig å kjøpe nå.. eller? :p ).

Noen her som har erfaring med baby carrier av noe slag? Vi hadde ikke med første men han er akkurat blitt 2 når denne babyen (forhåpentligvis) blir født og jeg tror det kan være praktisk for å kunne frakte med meg babyen utifra hvor storebror er. Har sett på easygrow sin, najell og voksi. Og foreløpig syns jeg voksi sin virker best. Den er tilfeldigvis på tilbud nå (litt vel tidlig å kjøpe nå.. eller? :p ).
Hadde Najell sin til 2024-barnet og var veldig fornøyd med den, men ble bare brukt de tre første månedene, så synes prisen var litt stiv. Var ikke så mange alternativer da, men de gjør sikkert samme nytten alle tre? Da var det veldig lett å selge igjen og høy pris på bruktmarkedet også, men nå regner jeg med etterspørselen har gått litt ned. Er det et veldig godt tilbud? :D

Hadde Najell sin til 2024-barnet og var veldig fornøyd med den, men ble bare brukt de tre første månedene, så synes prisen var litt stiv. Var ikke så mange alternativer da, men de gjør sikkert samme nytten alle tre? Da var det veldig lett å selge igjen og høy pris på bruktmarkedet også, men nå regner jeg med etterspørselen har gått litt ned. Er det et veldig godt tilbud? :D
Hmm.. bare tre måneder var kortere enn jeg så for meg:p men utifra det som ligger på finn så tror jeg fortsatt disse nestene er populære og at det er lett å selge videre. Den koster nå 1189. Ikke vært så billig som nå de siste 12 månedene. Får tenke litt på det haha

Hmm.. bare tre måneder var kortere enn jeg så for meg:p men utifra det som ligger på finn så tror jeg fortsatt disse nestene er populære og at det er lett å selge videre. Den koster nå 1189. Ikke vært så billig som nå de siste 12 månedene. Får tenke litt på det haha
Vet om flere som har brukt den opp til 6-7 mnd, så det kommer jo bare an på bruken og størrelsen på baby.

Vi brukte vår mye! Har voksi sin og er fornøyd med den :) Jeg brukte den mye i vogna når jeg skulle steder og måtte ta baby ut av vogn og ikke ville vekke, f.eks på helsestasjonen, hos venninner, besteforeldre osv. Vi brukte den også mye hjemme faktisk. Han sov mye i den i starten og var praktisk å kunne bære han med meg rundt i huset :hilarious:. Det var også praktisk når vi reiste steder i ferien vår. Vi brukte den nok frem til han var 6 mnd ish.

Back
Topp