Utstyrsplanlegging

Babynest er et must! Brukte det til samsoving, og hadde det i vogna eller på gulvet eller hvis vi var på besøk. Brukte det til hun begynte å snu seg selv. Og det kunne lett vaskes hvis det kom gulp :)

Hvis det blir gutt må vi ha klær :)
Har prøvd å kjøpe alle dyre ting i nøytrale farger, så tror vi har det meste

Denne gangen vil jeg ha:
elektrisk brystpumpe. Hadde ikke det sist og hatet den håndholdte, hadde mye melk, men det tok så lang tid.
Lekegrind så jeg kan gå på do eller noe sånt og lillesøster på 2 ikke finner på noe lurt med babyen..
Hadde ikke vippestol heller, men tror egentlig at vi greier oss veldig godt uten. Som en over skrev, New born seat til Tripp trapp stolen gjorde nytten. Ellers vil jeg ha et nytt trekk til BB hug me ammeputa (den beste!). ;) og selvfølgelig en ny vogn. Søskenvogn. Har litt lyst på Bugaboo donkey (?) Som man kan gjøre om til singel vogn også.

Vis vedlegget 179459 Noen som har noe erfaring med sånn BBHugme-pute? Har fått veldig lyst på en sånn, men det kan jo hende det er helt bortkasta??

http://www.bbhugme.no/#intro
Jeg hadde den med forrige, (gravid i 2014) og den var HELT fantastisk. :) Jeg brukte den masse selv fra jeg var ca halvveis i graviditeten, super til å bruke som støtte rundt seg i sofaen etc, og ikke minst i sengen for å ha mellom beina når man sover. I tillegg til at det var en super ammepute for den lille og meg. Skal definitivt fortsette med denne. Må bare kjøpe meg et nytt trekk da det gamle har blitt slitt (og jeg vil teste en ny farge. ;)

Vis vedlegget 179459 Noen som har noe erfaring med sånn BBHugme-pute? Har fått veldig lyst på en sånn, men det kan jo hende det er helt bortkasta??

http://www.bbhugme.no/#intro

BÆRETØY!!! god for en opplevelse og nærhet det gir. Anbefaler alle å finne bæretøy som passer for dem, og som de vil bruke! Det var så gull verdt.

Har en venninne som er kjempefornøyd :)
Jeg hadde den med forrige, (gravid i 2014) og den var HELT fantastisk. :) Jeg brukte den masse selv fra jeg var ca halvveis i graviditeten, super til å bruke som støtte rundt seg i sofaen etc, og ikke minst i sengen for å ha mellom beina når man sover. I tillegg til at det var en super ammepute for den lille og meg. Skal definitivt fortsette med denne. Må bare kjøpe meg et nytt trekk da det gamle har blitt slitt (og jeg vil teste en ny farge. ;)

Så bra!! Den ser veldig genial ut :) Da kjøper jeg meg kanskje en sånn etterhvert :)

Vi har det meste vi trenger, men skal kjøpe inn det vi savnet sist som bilstolpose, bedside crib og babycall med kamera. Ellers skal vi også ha lekegrind og kanskje leandervugge siden storesøster bare er 1,5 år når baby forhåpentligvis kommer :)

Ammepute skal jeg ikke ha, ble bare i veien forrige gang! Men babynest har jeg veldig lyst å prøve ut denne gangen :) Bilstolpose hadde vi og den er vi kjempefornøyd med, så den blir nok flittig brukt til neste også <3

Back
Topp