Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vurderer sterkt bilstol pose. Noen som har vært borti det? Godt å ha eller unødvendig?
Ellers har eg stellebord, vugge, spinkelseng og mer fra storebror.
Må ha ny vippestol og vogn. Arver lekegrind som kan stilles litt opp i høyden.
Mulig eg hamstrer inn smått i ull om det kommer noe utsalg på det. Men da blir det sikkert bare kjøpt blått. Eg Kan putte blått på en jente, men ikke rosa på gutt
Jeg vurderer sterkt bilstol pose. Noen som har vært borti det? Godt å ha eller unødvendig?
tipper det er fordi den er litt i overkant varm når man feks tar bilstol inn i butikken. Kommer an på om ungen er kald av seg eller varm av seg...Jeg ville nok bare hatt vanlige klær og eventuelt et teppe til å legge over om det er kaldt i bilen. Vi hadde en sånn pose til vesla, tror den ble lite brukt. Husker ikke helt hvorfor, men ser ikke behovet i det hele tatt.
jeg og kvitta meg med det aller meste. skulle IKKE ha flere!!Sist når jeg hadde desemberbaby brukte vi bilstolposen utrolig mye. Hadde bare vanlig klær under posen og åpnet den om det var for varmt i bilen eller på butikken ol. så det vil jeg ha denne gangen også. ellers er en god ammepute og brystpumpe høyt på listen... Jeg har ikke noe igjen da jeg kvittet meg med alt etter sist gutten... Jaja slik kan det gå
Trenger også alt første barn.. kjekt med utstyrstråder, så får man litt oversikt over hva som er nyttig og mindre nyttig. Akkurat nå har jeg null kontroll over hva vi må ha, kan jo ikke dette helt! *ler*Første barnet så vi trenger alt. Noe arver vi/kjøper vi av søstra mi, men blir nok en del nytt også
Hvorfor behøver man dette?- Tåteflasker i glass
Hvorfor behøver man dette?
Jeg skriver liste og tar notater for harde livet Jeg har ingen barn, så jeg må ha alt
Vitus apotek hatt også i glassJeg synes jeg behøver det, ikke sikkert andre synes det samme Prøver å minske antall produkter i plast, og så at de hadde i glass på Babyshop fx. Tenkte at det må vi ha