Utstyrsliste?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen med en god utstyrsliste for hva vi må ha til babyen kommer?? Husker seriøst ikke en ting fra nr 1... Men husker jeg tok utgangspunkt i en liste den gangen. Hadde nok vært greit nå også, så jeg vet hva jeg må kjøpe. Viktig at listen er veldig grundig

Det ligger vel ute på babyverden sine nettsider, de er jo veldig greie :) Jeg kjøpte akkurat det jeg trengte til førstemann, og så ble det kjøpt mer etterhvert som jeg syntes vi hadde behov for det ;) Jeg har tatt vare på nesten alt fra førstemann, så det er minimalt som trengs å kjøpes nå ;)

Det ligger vel ute på babyverden sine nettsider, de er jo veldig greie :) Jeg kjøpte akkurat det jeg trengte til førstemann, og så ble det kjøpt mer etterhvert som jeg syntes vi hadde behov for det ;) Jeg har tatt vare på nesten alt fra førstemann, så det er minimalt som trengs å kjøpes nå ;)

Vi bor ikke slik at vi har tilgang på alt på en butikk i nærheten, så hos oss er det liksom ikke "bare" å dra på butikken - særlig ikke med en nyfødt baby i julestria, når vi må reise noen timer :S derfor vil jeg ha det meste på plass

Back
Topp