Utstyrsgalleri!

  • Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
og her e uroen

 


_____________________________
ORIGINAL: Gravid_82

 Her er vuggen....

 Silver Cross vognen

 Vognposen...

 Sykehusbaggen... (ikke pakket ennå da...)
 
 
/quote]
 
 
Å fyttirakkern jeg er misunnelig på Silver Cross vogna di!  
Hadde jeg ikke bodd i 4.etg uten heis så skulle jeg også hatt det gliset der....
Er ikke den svinedyr, forresten? Den er utrolig lekker da.Gratulerer!
 
Enig med goldpen den vogna er sinnsykt fin[:D][:D]
 
ORIGINAL: iQra82

Enig med goldpen den vogna er sinnsykt fin[:D][:D]

 
Det er jo sånn vogn Brad og Angelina har. Plauss at Britney fikk en sånn av Oprah...
 
ORIGINAL: Gravid_82

ORIGINAL: goldpen


 Silver Cross vognen

/quote]


Å fyttirakkern jeg er misunnelig på Silver Cross vogna di!  
Hadde jeg ikke bodd i 4.etg uten heis så skulle jeg også hatt det gliset der....
Er ikke den svinedyr, forresten? Den er utrolig lekker da.Gratulerer!


Takk takk!! Vognen koster vel over 10.000 ny tror jeg, men er så heldig at svigermoren min har tatt vare på den fra samboeren min var liten. Gleder meg til å trille rundt med den [:)]

 
Det skjønner jeg. De har så utolig koselig design de vognene der. Og så er det jo ekstra hyggelig at din kjære også har blitt trillet i den[:)]
 
Her er vogna  [:)]
 
 
Vogna vår[;)]

 
Senga..

 
Samma stellekomode som vi har[:D][:D]
 
her er litt...men orka ikke ta bilder selv
sprinkelsengasengehimmel


stellebordet

vi skal kjøpe denne vogna, er ikke helt bestemt på farge enda.....teutonia spirit s3
dette bilsetet har vi (med isofixbase) og det kan festes på vognunderstellet også.(som på quinny vognene men synes det ser finere ut på teutonia)
 
vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?
 
ORIGINAL: Annabella

vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?


Det er vel ikke noe verre eller bedre med det enn hardbag skulle jeg tro.. varmt og godt blir det jo uansett..[:)] Jeg valgte hardbag egentlig kun fordi jeg synes den var finest på vogna mi..[:D]
 
ORIGINAL: *Frøken Dings*

ORIGINAL: Annabella

vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?



Jeg har også kjøpt den! Og da trenge vi ikke pose oppi, bare dundyne og lammeskinn! [:)]

 
siden du har kjøpt samme vogn, kan jeg spørre deg om en ting?![:)] den myggnettingen som sitter på innsiden av kalesjen, der er to knapper på den, helt nede foran...HVOR POKKER skal de to knappene sitte hen? vi finner ikke ut av det...[:@][8|]
 
ORIGINAL: *Frøken Dings*

ORIGINAL: Annabella

ORIGINAL: *Frøken Dings*

ORIGINAL: Annabella

vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?



Jeg har også kjøpt den! Og da trenge vi ikke pose oppi, bare dundyne og lammeskinn! [:)]


siden du har kjøpt samme vogn, kan jeg spørre deg om en ting?![:)] den myggnettingen som sitter på innsiden av kalesjen, der er to knapper på den, helt nede foran...HVOR POKKER skal de to knappene sitte hen? vi finner ikke ut av det...[:@][8|]


Å... den har jeg ikke sett på, gitt...[&:]

 
hvis du ser på den og finner ut av det, må du gjerne tipse meg[:D]...vi har lett og lett og lett, men finner ikke ut hvor de skal knappes fast - er kanskje for dem som har hardbag?! aner ikke jeg.... men siden der er integrert myggnett, så burde den jo kunne festes på softbaggen sånn at det blir tett, så ingen insekt kommer ned til babyen?!
 
Jeg har bestillt julegave til babyen vår i dag..[:D]

Syntes den var så søt..[:D]
 
På trumf.no.. brukte opp alle trumfpoengene min og litt til.. [:D]  479kr + 79.90 i porto.. trenger ikke ha poeng for å bestille.. men må være medlem..[;)]
 
Jeg så den der i en leketøyskatalog vi fikk i posten. Søren! Hvor ble den av???
 
Er det noen som vet hvor man får kjøpt billige uroer, helst med fjernkontroll og batt funksjon, til bebisen? .. og til under tusenlappen? .. eg finner vertfall ingen.. vil ha sånn med musikk på og men gjetter det ikke kommer under tusen .. dårlig råd men hittil har vi klart å skvise inn det mest nødvendige og har gjort klar skuffen til lille Carolina Luciela med klær i str 50 på høyre siden og 50,56 på venstre siden[:)]... har en følelse av at hun kommer til å bli ganske stor . etter faren[&:].. og lille meg som bare e 152/155 cm høy. dritbra!..[:o] jaja... d skal nok gå bra ... men som sagt. Mangler sånn uro... om noen vet så si ifra.. takk på forhånd. :)
 
Back
Topp