Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
_____________________________
ORIGINAL: Gravid_82
Her er vuggen....
Silver Cross vognen
Vognposen...
Sykehusbaggen... (ikke pakket ennå da...)
/quote]
Å fyttirakkern jeg er misunnelig på Silver Cross vogna di!![]()
Hadde jeg ikke bodd i 4.etg uten heis så skulle jeg også hatt det gliset der....
Er ikke den svinedyr, forresten? Den er utrolig lekker da.Gratulerer!
ORIGINAL: Gravid_82
ORIGINAL: goldpen
Silver Cross vognen
/quote]
Å fyttirakkern jeg er misunnelig på Silver Cross vogna di!![]()
Hadde jeg ikke bodd i 4.etg uten heis så skulle jeg også hatt det gliset der....
Er ikke den svinedyr, forresten? Den er utrolig lekker da.Gratulerer!
Takk takk!! Vognen koster vel over 10.000 ny tror jeg, men er så heldig at svigermoren min har tatt vare på den fra samboeren min var liten. Gleder meg til å trille rundt med den [:)]


sprinkelsenga
sengehimmel
stellebordet
vi skal kjøpe denne vogna, er ikke helt bestemt på farge enda.....teutonia spirit s3
dette bilsetet har vi (med isofixbase) og det kan festes på vognunderstellet også.(som på quinny vognene men synes det ser finere ut på teutonia)ORIGINAL: Annabella
vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?
ORIGINAL: *Frøken Dings*
ORIGINAL: Annabella
vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?
Jeg har også kjøpt den! Og da trenge vi ikke pose oppi, bare dundyne og lammeskinn! [:)]
ORIGINAL: *Frøken Dings*
ORIGINAL: Annabella
ORIGINAL: *Frøken Dings*
ORIGINAL: Annabella
vi har også kjøpte teutonia vogn, mistral med softbag. men synes jeg fikk litt merkelige reaksjoner fra noen av venninnene mine som også har barn: ååå har du kjøpt med SOFTbag? mmmmm, så jeg ble da helt i tvil jeg?! noen som har noen meninger om det? softbag altså?
Jeg har også kjøpt den! Og da trenge vi ikke pose oppi, bare dundyne og lammeskinn! [:)]
siden du har kjøpt samme vogn, kan jeg spørre deg om en ting?![:)] den myggnettingen som sitter på innsiden av kalesjen, der er to knapper på den, helt nede foran...HVOR POKKER skal de to knappene sitte hen? vi finner ikke ut av det...[:@][8|]
Å... den har jeg ikke sett på, gitt...[&:]