Utstyrsgalleri!

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest

Skal vi lage et utstyrsgalleri her i desemberklubben? Ser fler andre terminklubber har et sånt.. er jo gøy å se hva andre har kjøpt inn/arvet/laget til sine små gull i magen?! Er vel ganske mange som har kommet godt i gang med innkjøp/oppussing nå tenker jeg?[:D]

Her kan alle legge inn bilder til beundring og inspirasjon for andre[;)][:)]

Ja, det synes jeg også! er sikkert mange forskjellige ideer og kreative jenter her inne[:)] 

kjempe god ide [:)]

Fikk det til til slutt..[:D]

Rommet til babyen vår ferdig oppusset..

vognen..

Vi har ikke kjøpt sprinkelseng ennå.. bare en sånn vugge til å henge i taket på vårt rom..

Stellematte.. siden vi har så stor vask på vaskerommet og det er åpent inn til badet fant vi ut at vi kunne klare oss uten stellebord..

..

[

..

har bare bilde av vogna foreløpig[:)]

Er det sengen min du mener? Det er en vugge isåfall... Den har jeg kjøpt på Barneverden hvertfall[:)]

koselig å få inspirasjon da. så bra.
vi har stort sett det meste nå, men ikke bilder.
kjøpt mye etter småsøskna mine på 3 år.
morfar lagde vugge til William, som vi har tenkt å gå i arv, Victoria Irene, blir den første som sover i den.

vi har ikke kjøpt vogn ennå. men kommer nok snart.

Så masse fint Gaupen[:D] Vi har helt lik dunpose til vogna[;)]

masse fint dere har [:)] har ikke pakket ut alt utstyret enda jeg, og ikke tatt noen bilder.. blir etterhvert [;)]
Gaupen: hvor har du kjøpt vognposen?? den var kjempe fin [:)]

å kor mange fine ting dere har..vi har likens uro og vi har sammetype bilstol!! senga t babyen deres va skikkeli fin

Hmm, får ikke til å legge inn alle på at innlegg... Jaja, får lage en serie[:)]

og

og

siste bilde. Har kjøpt en del småting også, men dette er de stor dyyyre tingene![:D]

litt flere ting.bilstolen

Back
Topp