Utstyrsgalleri!

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Jomfruen79

ORIGINAL: *neptunjenta*

jippi, jeg fant ei brun å fin vogn[:D]

Den har eg åg. kjøpte den brukt te 500kr. (noen som ville kvitte seg med den fort fordi de skulle flytte..)  [:D] kjempefornøyd!!

shiiiit!! 500kr!?! wow, du va heldige da[:D] ej vakje fullt so heldige nei.. måtte betale en del meir, men steike kor fornøyd ej e me vogna. den e so fin å go[:)]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

ORIGINAL: Jomfruen79

jippi, jeg fant ei brun å fin vogn[:D]

Den har eg åg. kjøpte den brukt te 500kr. (noen som ville kvitte seg med den fort fordi de skulle flytte..)  [:D] kjempefornøyd!!

shiiiit!! 500kr!?! wow, du va heldige da[:D] ej vakje fullt so heldige nei.. måtte betale en del meir, men steike kor fornøyd ej e me vogna. den e so fin å go[:)]

Er det Mistral?

Eh.. Har vært inne på teutonia sine sider og på finn.no å sett etter denne vogna, men finner ikke akkurat denne modellen.. de har ikke denne fargen lengre iallefall.. men, tror det er prestige-duo vogn.. 2004-mod.? Står ikke annet enn teutonia på vogna og det var sambo som hentet den, og han spør jo ikke om sånt[;)]

Kanskje *neptunjenta* vet hvilken modell det er?........... [;)]

2004 Teutonia Prestige kombivogn [:)]

Endelig fått tatt bilde av vugga til Åshild:

Håndsnekret vugge, skinnfell og sengetøyet har hun fått av sin mormor. Bamsen fra sin farmor.
Vovven der har hun fått av Karianne_23 [:)] Den er SÅÅÅÅ SØT!!

her ska engelen min søve den første stunda[:)]
(dinna hadde pappan  min når han va liten. han den vart kjøpt til, å no e d maaaangen i familien so he søve i den oppgjøna åra[:)])

Back
Topp