Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig glad i sovepose på storebror som tidlig bare sparket av seg dyna. Tror jeg vil prøve swaddle til å begynne med denne gangenHar noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten?![]()
Starte med å svøpe, deretter sovepose tenker jeg. Storesøster på to år er fremdeles i sovepose og sprinkelsengHar noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten?![]()
Er ikke de helt like den dag i dag? Så lenge sømmene er fine så tenker jeg tommel oppEnda et spørsmål fra meg: hva tenker dere om brukt babybjørn vippestol fra 2012 (i følge ai). Fikk av svigersøster som og har kjøpt brukt og dermed usikker hvor mye brukt den er. Har den i hus, men syns det er vanskelig som førstegangsfødene om den er i god standard eller ei![]()
Hadde lett tatt i mot den. Vår var brukt av 7 barn og var såpass sliten mot slutten av ungen hadde rumpa i bakken når han vippa 6 kg hahahahEnda et spørsmål fra meg: hva tenker dere om brukt babybjørn vippestol fra 2012 (i følge ai). Fikk av svigersøster som og har kjøpt brukt og dermed usikker hvor mye brukt den er. Har den i hus, men syns det er vanskelig som førstegangsfødene om den er i god standard eller ei![]()
Sjekk ut KAOS sine barnestoler, de e emo Dre klumpete, synes jegÅh, gleder meg ikke til å ha dobbelt opp av de litt klumpete barnemøblene, men det er vel ingen vei utenom! Syns en Tripptrapp allerede dominerer ved spisebordet..
Mulig det må en endring til med bilene, men håper vi slipper, vi har allerede et isofix twistsete i hver bil + BeSafe stretch stående klart.
Herlighet mindre klumpete, skulle det stå!Sjekk ut KAOS sine barnestoler, de e emo Dre klumpete, synes jeg![]()
Jeg var veldig fornøyd med woombie svøpepose sist. Synes det var enklere enn å svøpe i teppe. Baby sov bedre og vekte ikke seg selv med ufrivillige bevegelser om natta med den på.Hva kjøper man for å svøpe? Hva er det?Hilsen gammel tobarnsmamma