HåpOmMini Flørter med forumet I går kl 12:09 #41 Har noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten?
rød appelsin Flørter med forumet Julekulene 2026 I går kl 21:42 #42 HåpOmMini skrev: Har noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten? Klikk for å utvide … Var veldig glad i sovepose på storebror som tidlig bare sparket av seg dyna. Tror jeg vil prøve swaddle til å begynne med denne gangen
HåpOmMini skrev: Har noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten? Klikk for å utvide … Var veldig glad i sovepose på storebror som tidlig bare sparket av seg dyna. Tror jeg vil prøve swaddle til å begynne med denne gangen
Sandwich Gift med forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Himmelbarn Julibarna2024☀️ Augustbarna2024 Julekulene 2026 I dag kl 07:29 #43 HåpOmMini skrev: Har noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten? Klikk for å utvide … Starte med å svøpe, deretter sovepose tenker jeg. Storesøster på to år er fremdeles i sovepose og sprinkelseng
HåpOmMini skrev: Har noen erfaringer eller tanker om de vil ha sovepose, swaddle eller noe annet for baby om natten? Klikk for å utvide … Starte med å svøpe, deretter sovepose tenker jeg. Storesøster på to år er fremdeles i sovepose og sprinkelseng