Utstyr

Vi har bil, så skal ikke begi meg ut på å anbefale konkret sete - men vi har et som kan monteres på understellet til vogna med adaptere og det er helt sjukt praktisk! Kan kanskje være verdt å ta med i vurderingen iallfall, for det soves fort ganske ofte og mye de første månedene
Ja, det har vært gull verdt! Spesielt på litt travle dager!

Ett av mine bomkjøp forrige gang var Kaos stellesekk. Syns ikke den var praktisk i det hele tatt og ikke noe god å bære heller. Solgte den nettopp på Finn nå :p

Artig, for synes den var en av mine beste kjøp! :laughing002Likte at den hadde god plass.
Ja, det er umulig å gi noen råd egentlig :hilarious: ! Plassen er god det er jeg enig i, men den satt skikkelig dårlig på meg, endte bare opp med å bruke andre ting.

Ja, det er umulig å gi noen råd egentlig :hilarious: ! Plassen er god det er jeg enig i, men den satt skikkelig dårlig på meg, endte bare opp med å bruke andre ting.
Ja, må sies at jeg ikke har brukt den så mye på ryggen, bare slengt den under vogna. Men så kan man jo bruke omtrent hva som helst som stellesekk/stellebag :D

Ja, må sies at jeg ikke har brukt den så mye på ryggen, bare slengt den under vogna. Men så kan man jo bruke omtrent hva som helst som stellesekk/stellebag :D
Mm. Min konklusjon ble hvertfall at noe som gir hendene fri er gull verdt, du skal jo ha med deg et barn også :p . Syns ikke sånn mega bag-sak som henger på skulderen var noe ålreit heller.

Jeg var heller ikke fornøyd med kaossekken :laughing002 Syns det var håpløst å finne igjen noe som helst oppi der. Men så hadde jeg en som var helt svart. Foretrekker stellebag med lyst stoff inni, da er det lettere å se hva man har med seg.

Det blir typ 2 år og 4 måneder mellom kidsa.. bør jeg skaffe tvillingvogn da? Eller sånn etasjevogn?

Jeg hadde ikke gjort det. Du kan jo eventuelt se an behovet når babyen er født. Kanskje søskenbrett kan være aktuelt? Vi har under to år mellom våre og har ikke hatt behov for søskenvogn

Det blir typ 2 år og 4 måneder mellom kidsa.. bør jeg skaffe tvillingvogn da? Eller sånn etasjevogn?
Jeg får 15 måneder mellom. Venter for å se an behovet. Jeg liker å bruke bæresele en del uansett, og det er for langt til barnehage til at det blir aktuelt å gå, så ser ikke for meg at behovet for søskenvogn blir så stort.
Med første så sluttet vi å bruke hovedvogn da han rundet 1. Han var ikke begeistret.
Blir å kjøpe en større trille, typ babyjogger til storbabyen.

Back
Topp