Utstyr

Noen som har kjøpt bbhugme
pute og har erfaringer å dele? Hilsen uke 29 og redd for å sove feil ..:smiley-ashamed008
 
Last edited:
Kjøpte sist og sov med den i 3 år :hilarious:
Nå har jeg brukt en stor «hotellpute» fra ikea, har vært for slapp til å lete etter trekket til bbhugme.. men den er veldig god! Har strammet den passe for meg slik at den ikke blir for høy og heller ikke at kulene forsvinner unna knærne. knyter trekket i stedet for å bruke stopperne, syns ikke de fungerte så bra.
 
Noen som har kjøpt bbhugme
pute og har erfaringer å dele? Hilsen uke 29 og redd for å sove feil ..
Ja!! Og den er vel verdt pengene:) Hadde ikke med førstemann - mye vondt om natta.. kjøpte denne gangen i uke 6 eller noe fordi jeg hadde ekstremt vondt i bekkenet! Hjalp så mye!! Og har ikke hatt vondt i bekkenet eller ryggen om natta nå til tross for at jeg vokser mye:p
 
Vet ikke helt forskjellen på dem - men vi har voksi move og har vært strålende fornøyd med den!!! Skal bruke den til lillesøster også:D
Voksi move er en del tykkere enn voksi move light. Jeg har termin i midten av mars og bor i nord, så det er jo fortsatt en del av kukdeperioden igjen når baby kommer. Men det er jo også kjedelig å kjøpe en pose som er for varm etter 1-2 måneder.. Så vurderer Voksi move light, også bruke et ekstra teppe over til og fra bilen den aller første tiden.
 
Last edited:
Voksi move er en del tykkere enn voksi move light. Jeg har termin i midten av mars og bor i Tromsø, så det er jo fortsatt en del av kukdeperioden igjen når baby kommer. Men det er jo også kjedelig å kjøpe en pose som er for varm etter 1-2 måneder.. Så vurderer Voksi move light, også bruke et ekstra teppe over til og fra bilen den aller første tiden.
Lurt! Skjønner den! Forrige gang fødte vi i september, så posen var gull verdt fra da og utover vinteren! Med termin i starten av mars regner jeg med at vi får brukt den litt i starten og har ett lite håp om å fortsatt kunne bruke den når det blir kaldt igjen til høsten!
 
Noen som har kjøpt bbhugme
pute og har erfaringer å dele? Hilsen uke 29 og redd for å sove feil ..

Synes den gjør at jeg sover mye bedre, og mulig å sitte behagelig i sofaen også :) du kan også ha en ekstra dyne i senga og rulle sammen.
 
Noen som har kjøpt bbhugme
pute og har erfaringer å dele? Hilsen uke 29 og redd for å sove feil ..
Verdt pengene :dance008Bruker den mellom bena og får ligget litt på magen. Hadde ikke trodd at en pute skulle gjøre så stor forskjell. Kan bruke den som ammepute også.
 
Ja!! Og den er vel verdt pengene:) Hadde ikke med førstemann - mye vondt om natta.. kjøpte denne gangen i uke 6 eller noe fordi jeg hadde ekstremt vondt i bekkenet! Hjalp så mye!! Og har ikke hatt vondt i bekkenet eller ryggen om natta nå til tross for at jeg vokser mye:p
Supert takk for svar :happy::Heartred
 
Kjøpte sist og sov med den i 3 år :hilarious:
Nå har jeg brukt en stor «hotellpute» fra ikea, har vært for slapp til å lete etter trekket til bbhugme.. men den er veldig god! Har strammet den passe for meg slik at den ikke blir for høy og heller ikke at kulene forsvinner unna knærne. knyter trekket i stedet for å bruke stopperne, syns ikke de fungerte så bra.
Smart tips! Jeg har sånne store puter dra IKEA :Heartred
 
Noen som har kjøpt bbhugme
pute og har erfaringer å dele? Hilsen uke 29 og redd for å sove feil ..:smiley-ashamed008
Jeg hadde begynt med gradvis kraftigere og mer vedvarende bekken- og ryggsmerter i ukene før julaften så jeg gikk til anskaffelse av en brukt en til bare 300 kr. Trekket kan både vaskes og kjøpes løst. Det er et av de beste kjøpene jeg har gjort på lenge! Smertene forsvant og jeg har ikke hatt vondt siden. Er absolutt noe jeg vil ambefale!
 
DA2D4231-87E2-4148-890F-8EB4180AF49C.jpeg

Kjøpte noen kluter og kos i dag ❤️ Har mange fra før, men syns disse var fine. Og det er jo litt kjekt med noen nye til den nyfødte.
 
Back
Topp