Utstyr

Jepp! Har liggende fra sist og synes den var kjempe kjekk :)
 
Jepp. Kun fordi det var med i "ferdigpakken" jeg fikk av venninna mi (alt hun kjøpte/fikk til sine små som ikke fortsatt er i bruk og/eller er ødelagt). Men det ser jo praktisk ut da:happy:
Iaf for oss som parkerer på utendørs parkeringsplass et stykke fra inngangsdøra vår.
 
Ja, men har ikke bestemt meg for om vi skal gå for Voksi Move eller Voksi Move Light.. o_O
 
Nei, vi kommer bare til å legge pledd over dersom vi føler at det blir for kaldt. Ellers så har vi kupevarmer, så vi trenger aldri å sette oss i en iskald bil :happy:
 
Ja, har kjøpt voksi move brukt, og skal også kjøpe den «light»-versjonen :) Ser veldig snedig ut!
 
Last edited:
Ja vi har kjøpt bilstolpose. Brukte det til de 2 andre også. Helt supert!!
 
Ja, vi har også det. Vi fikk det liksom ikke helt til med nr 1. Syns det ble så trangt osv. Da brukte vi bare teppe. Men satse på vi har mer erfaring nå :cat:
 
Ja har fra før, veldig kjekt!
Har tykk variant fra Voksi, vurderer tynn variant også.
 
Ja, men det er bare fordi jeg har fra sist, da fikk vi novemberbarn. Den ble og brukt som pose i vogna, tror nok det er det som blir mest aktuelt denne gangen. Nå har vi vil med vebasto, og våren blir fort til sommer (termin sent mars), så det holder nok med tepper store deler av spedbarnstiden.
 
Jeg har kjøpt meg Najell vognpose og nest/softbag. Helt nydelig og så praktisk, forresten! Denne kan også brukes i bil, men jeg tror ikke jeg vil trenge så varm pose i en nyere bil som blir fort varm og flest korte turer. Enklere med et teppe. Om det er beinkaldt og jeg skal på lengre turer, så er det absolutt aktuelt.
 
Sniker fra april.. jeg var innom barnashus idag, å der hadde de 70% på bilstolpose fra no med y så kostet mellom 150-175kr for en kjøpte en med fleece
 
Skal dere ha bilstolpose?o_O

Ja. Jeg har termin første uke i mars (så mulig sent februar). Da er det forstsatt kaldt synes jeg. Mtp sikring av barn i bilen bør ikke barnet ha på seg for tykke klær (boblete greier), så det beste hadde vært å bruke bilstolpose.
 
Jeg har også veldig god erfaring med pose i bilstol. Men sist fikk jeg baby tidlig i januar.. så var usikker nå. Men termin Helt i slutten av feb, bikker nok mars, men kan jo fremdeles være snø og kaldt!! Så tror jeg går for det.. veldig praktisk å slippe å kle på så mye..
 
  • Liker
Reactions: Jdr
Ja, har den varme posen fra Voksi fra forrige som er født i januar, så kommer til p bruke den igjen. Skal føde i begynnelsen av mars og må gå et lite stykke ned ril bilen, så jeg synes det er veldig greit med pose også til det blir skikkelig varmt. Kan regulere med å ha på mindre tøy inni posen om det er mildt.
 
Vi har også voksi move fra forrige. Tenker vi kommer til å bruke den nå og, i fjor var vinteren så lang.. Også kjekt å ha når jeg skal levere storebror i barnehagen om morgenen, så slipper jeg å kle på babyen så mye for den korte turen.
 
Skal bytte ut stellebordet her med en stellekommode ettersom det da er lettere å skjule rotet :hilarious: Vurderer mest en fra IKEA. Noen som har erfaring? Tenker mest på at det blir en kant som er like høy som stellematta i kortenden, i motsetning til nå hvor det er åpent.​
 
Skal dere ha bilstolpose?o_O
Ja, vi kjøpte først 1 på tilbud med fleecefor med storebror. Men den passa så godt i bagdelen at vi fant en til i dun brukt og hadde i bilstolen.
Den med fleece var litt tynnere så ble perfekt med et teppe eller tynn dyne over.
 
Det har jeg aldri hatt, men hadde heller ikke bil med de tre første barna og fjerde ble født i slutten av mai. Tenker å bruke ull og teppe, og at faren får varme opp bilen før vi setter oss inn på de kaldeste dagene :) så nei, det tror jeg ikke jeg kjøper.
 
Back
Topp