Brokkolistilk
Flørter med forumet
Jeg har sittet de siste kveldene og drømt meg bort i babyklær på nett, har så lyst til å bestille masse allerede nå. Jeg har ikke passert IKM enda, engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også lyst til å begynne med dette, men må i det minste over IKM.Jeg har sittet de siste kveldene og drømt meg bort i babyklær på nett, har så lyst til å bestille masse allerede nå. Jeg har ikke passert IKM enda, engang
Jeg har også lyst til å begynne med dette, men må i det minste over IKM.
Kommer nok ikke til å kjøpe noe før kanskje til sommeren eller høsten. Har mistet to ganger på rad, så tar ingen ting for gitt. Føler meg vågal som er i en termingruppe før IKM.Jeg tror nok kanskje jeg kommer til å vente til jeg har hatt en ul, siden vi mistet sist. Men lysten er ikke mindre!
Ny vogn opplevelsen er digg, men pass på å ikke gå i fellalett å velge feil når du ikke har hatt vogn før, eller har du?Kommer nok ikke til å kjøpe noe før kanskje til sommeren eller høsten. Har mistet to ganger på rad, så tar ingen ting for gitt. Føler meg vågal som er i en termingruppe før IKM.
Ellers tenker jeg å finne så mye som mulig brukt. Bortsett fra vogn. Materialistiske meg ønsker seg ny vogn-opplevelsen.
Nei, har ikke det. Har ikke sett noe særlig på vogn enda, men skal gjøre god research først. Det er en stor utgift, så derfor en stor avgjørelse. Også skal den jo helst vare en stund.Ny vogn opplevelsen er digg, men pass på å ikke gå i fellalett å velge feil når du ikke har hatt vogn før, eller har du?