utstyr

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Vet det er veldig tidlig, men er det noen som har begynt og sett på utstyr til den lille?

kanskje har du allerede kjøpt noe?
 
Vi har nesten alt fra sist, eneste er at vi bommer med nesten et halvt år på sesong denne gangen... Eneste jeg tenker jeg skal ha er bilstolpose, så jeg kan pakke mini ned i bilstolen når vi drar til barnehagen med største. Og så må vi ha ny vogn, solgte duovogna når mini vokste ut av sportsdelen.
 
Vi har nesten alt fra sist, eneste er at vi bommer med nesten et halvt år på sesong denne gangen... Eneste jeg tenker jeg skal ha er bilstolpose, så jeg kan pakke mini ned i bilstolen når vi drar til barnehagen med største. Og så må vi ha ny vogn, solgte duovogna når mini vokste ut av sportsdelen.

samme her hehe!

Så bli nok litt ull, spørst og på kjønnet! Muligens må vi kjøpe vogn og babybilstol (utgått på dato), men har mykje utstyr frå før :)
 
Vi må ha alt vi, bortsettfra sprinkelseng, vognpose og sportsvogn for det har jeg etter Fjerten. Det som er så synd da er at bag til den modellen selges ikke lengre så spørs om ikke den blir solgt og at vi kjøper ny emaljunga.
Ellers har jeg et par morsomme bodyer liggende som ble kjøpt til det forrige frøet, tenkte Frøet 2.0 kan få de :)
 
Har det meste fra forrige, men trenger mer varme klær i de minste str :)
 
Vi kvittet oss med nesten alt etter nr 2.. så må nok ut på shopping etterhvert. Men blir nok ikke handlet noe før til høsten :happy:
 
Må nok ha ny bilstol, den gamle er nok utgått. Ellers så hadde vi julibarn sist, så må se om vi trenger litt vinterklær
 
Gleder meg til å strikke bittesmå babydresser igjen. Har mye etter førstemann, men han var sommerbarn så vintertøyet er nok litt stort.
 
samme her hehe!

Så bli nok litt ull, spørst og på kjønnet! Muligens må vi kjøpe vogn og babybilstol (utgått på dato), men har mykje utstyr frå før :)
Babybilstolen må sjekkes ut her også, men tror den er innenfor på alder... Og litt ull trengs nok, men har også en del mini-ull fra sist :Heartred Kjønn skal vi ikke vite i forkant, så her blir alt som kjøpes inn kjønnsnøytralt!
 
Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..
 
Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..

Vi hadde lekegrind med babynest som soveplass i stua sist, i tillegg hadde jeg babygymmen oppi grinda, valget ble tatt for å skille ungen fra katten og få ungen litt opp fra gulvet.
 
Har det meste fra første ungen. Men må kanskje ha ny vognpose og bilstolpose tilpasset vinter.
 
Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..
Eg og vurdere søskenvogn, men storesøster er nesten 2,5 år, så usikker på om det trengst. Men bussbilletten donkey virka jo grei mtp at den brukast som både enkel- og dobbelvogn!
 
Må kjøpe det meste :p nr 3 skulle egentlig være siste ungen :p men har kjøpt en vugge jeg skal male. Jeg har bestemt meg for en bedside crib på soverommet i hvertfall :)
 
Vi har tatt vare på det meste, så er vel egentlig ikke så mye utstyr vi trenger. Jeg tenker at det er hyggelig å ha noen nye plagg, men kjenner jeg meg selv rett så finner jeg helt sikkert noe mer som hadde vært kjekt :p
 
Har begynt å titte litt. 1. barnet så har da selvsagt ikke noe liggende. Artig å scrolle etter babytøy og vogner o.l :p Men blir nok ikke noe handling før tidligst rutine UL
 
Har kun litt tøy etter de to andre, ei vogge og en vognpose som jeg ikke har fått somla meg til å selge.
 
Har alt!
Eneste er vognbehov, må avklare hva storebror som er rett over to år, vil ha behov for. Siden kommende storebror er født helt i slutten av september, har vi alt av klær til riktig sesong også :angelic:
Spurte mannen om det var noe vi trengte, ny bil mente han :hilarious:
 
Back
Topp