utstyr

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Vet det er veldig tidlig, men er det noen som har begynt og sett på utstyr til den lille?

kanskje har du allerede kjøpt noe?

Endelig

Elsker forumet
Marsboerne2017
Novemberlykke 2020
Vi har nesten alt fra sist, eneste er at vi bommer med nesten et halvt år på sesong denne gangen... Eneste jeg tenker jeg skal ha er bilstolpose, så jeg kan pakke mini ned i bilstolen når vi drar til barnehagen med største. Og så må vi ha ny vogn, solgte duovogna når mini vokste ut av sportsdelen.

Gullx2

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vi har nesten alt fra sist, eneste er at vi bommer med nesten et halvt år på sesong denne gangen... Eneste jeg tenker jeg skal ha er bilstolpose, så jeg kan pakke mini ned i bilstolen når vi drar til barnehagen med største. Og så må vi ha ny vogn, solgte duovogna når mini vokste ut av sportsdelen.

samme her hehe!

Så bli nok litt ull, spørst og på kjønnet! Muligens må vi kjøpe vogn og babybilstol (utgått på dato), men har mykje utstyr frå før :)

Axeria

Flørter med forumet
Vi må ha alt vi, bortsettfra sprinkelseng, vognpose og sportsvogn for det har jeg etter Fjerten. Det som er så synd da er at bag til den modellen selges ikke lengre så spørs om ikke den blir solgt og at vi kjøper ny emaljunga.
Ellers har jeg et par morsomme bodyer liggende som ble kjøpt til det forrige frøet, tenkte Frøet 2.0 kan få de :)

Smor27

Elsker forumet
August 2018
Novemberlykke 2020
Har det meste fra forrige, men trenger mer varme klær i de minste str :)

Fleesa84

Glad i forumet
Julibarna2014
Novemberlykke 2020
Vi kvittet oss med nesten alt etter nr 2.. så må nok ut på shopping etterhvert. Men blir nok ikke handlet noe før til høsten :happy:

Novemberhåp

Flørter med forumet
Novemberlykke 2020
Må nok ha ny bilstol, den gamle er nok utgått. Ellers så hadde vi julibarn sist, så må se om vi trenger litt vinterklær

Ivftroll

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Gleder meg til å strikke bittesmå babydresser igjen. Har mye etter førstemann, men han var sommerbarn så vintertøyet er nok litt stort.

Endelig

Elsker forumet
Marsboerne2017
Novemberlykke 2020
samme her hehe!

Så bli nok litt ull, spørst og på kjønnet! Muligens må vi kjøpe vogn og babybilstol (utgått på dato), men har mykje utstyr frå før :)
Babybilstolen må sjekkes ut her også, men tror den er innenfor på alder... Og litt ull trengs nok, men har også en del mini-ull fra sist :Heartred Kjønn skal vi ikke vite i forkant, så her blir alt som kjøpes inn kjønnsnøytralt!

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..

Endelig

Elsker forumet
Marsboerne2017
Novemberlykke 2020
Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..

Vi hadde lekegrind med babynest som soveplass i stua sist, i tillegg hadde jeg babygymmen oppi grinda, valget ble tatt for å skille ungen fra katten og få ungen litt opp fra gulvet.

Pinnsvinet

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Har det meste fra første ungen. Men må kanskje ha ny vognpose og bilstolpose tilpasset vinter.

Gullx2

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Eg og vurdere søskenvogn, men storesøster er nesten 2,5 år, så usikker på om det trengst. Men bussbilletten donkey virka jo grei mtp at den brukast som både enkel- og dobbelvogn!

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Må kjøpe det meste :p nr 3 skulle egentlig være siste ungen :p men har kjøpt en vugge jeg skal male. Jeg har bestemt meg for en bedside crib på soverommet i hvertfall :)

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Vi har tatt vare på det meste, så er vel egentlig ikke så mye utstyr vi trenger. Jeg tenker at det er hyggelig å ha noen nye plagg, men kjenner jeg meg selv rett så finner jeg helt sikkert noe mer som hadde vært kjekt :p

Matja

Flørter med forumet
Har begynt å titte litt. 1. barnet så har da selvsagt ikke noe liggende. Artig å scrolle etter babytøy og vogner o.l :p Men blir nok ikke noe handling før tidligst rutine UL

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Har kun litt tøy etter de to andre, ei vogge og en vognpose som jeg ikke har fått somla meg til å selge.

Liljepia90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Har alt!
Eneste er vognbehov, må avklare hva storebror som er rett over to år, vil ha behov for. Siden kommende storebror er født helt i slutten av september, har vi alt av klær til riktig sesong også :angelic:
Spurte mannen om det var noe vi trengte, ny bil mente han :hilarious:

Topp