Vet det er veldig tidlig, men er det noen som har begynt og sett på utstyr til den lille?
kanskje har du allerede kjøpt noe?
kanskje har du allerede kjøpt noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har nesten alt fra sist, eneste er at vi bommer med nesten et halvt år på sesong denne gangen... Eneste jeg tenker jeg skal ha er bilstolpose, så jeg kan pakke mini ned i bilstolen når vi drar til barnehagen med største. Og så må vi ha ny vogn, solgte duovogna når mini vokste ut av sportsdelen.
Babybilstolen må sjekkes ut her også, men tror den er innenfor på alder... Og litt ull trengs nok, men har også en del mini-ull fra sist Kjønn skal vi ikke vite i forkant, så her blir alt som kjøpes inn kjønnsnøytralt!samme her hehe!
Så bli nok litt ull, spørst og på kjønnet! Muligens må vi kjøpe vogn og babybilstol (utgått på dato), men har mykje utstyr frå før
Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..
Eg og vurdere søskenvogn, men storesøster er nesten 2,5 år, så usikker på om det trengst. Men bussbilletten donkey virka jo grei mtp at den brukast som både enkel- og dobbelvogn!Har vel det aller meste! Spørs på kjønn om man ønsker litt i andre farger, men har mye som er kjønnsnøytralt. Har februar-baby så passer godt med tanke på årstid. Trenger kanskje søskenvogn da! Noen erfaringer med det? Og mulig vi går for en ny soveplass til baby i stua. Vurderer lekegrind..