Utstyr

Har alt etter hun på 13 mnd, har en del til gutt også.
Kunne ikke klart meg uten tripptrapp stolen med newborn Seat! Vurderer å skaffe meg en bbhugme pute, eller noe lignend

Mannen vil kjøpe babybrezza, jeg synes det er unødvendig, men :p
 
Jeg har ingenting. Er 11 år siden jeg fikk min første, så alt må kjøpes.
 
Har alt etter hun på 13 mnd, har en del til gutt også.
Kunne ikke klart meg uten tripptrapp stolen med newborn Seat! Vurderer å skaffe meg en bbhugme pute, eller noe lignend

Mannen vil kjøpe babybrezza, jeg synes det er unødvendig, men :p
Litt unødvendig med babybrezza, men tror nok vi kommer til å investere i det :p
 
Litt unødvendig med babybrezza, men tror nok vi kommer til å investere i det :p
Har jo klart meg med de to første uten babybrezza, men ja.. Amming blir sikkert like problematisk denne gangen også,og er jo greit at flasken er fix ferdig på 30 (?) sek :p
 
Har jo klart meg med de to første uten babybrezza, men ja.. Amming blir sikkert like problematisk denne gangen også,og er jo greit at flasken er fix ferdig på 30 (?) sek :p
Ja det er det jeg også tenker. Klarte meg fint første gangen altså, men alt man kan få hjelp til da gitt :D :D
 
Har mye fra nr 1, men skal kjøpe ny bilstol og ergobaby 360. Angrer på at jeg ikke gjorde det sist. Prøvde hos noen andre og den var veldig god å bære i.
 
Har mye fra nr 1, men skal kjøpe ny bilstol og ergobaby 360. Angrer på at jeg ikke gjorde det sist. Prøvde hos noen andre og den var veldig god å bære i.
Anbefaler deg Ergobaby Omni egentlig, da slipper du spedbarnsinnlegg i tillegg :)
 
Må ha ny bilstol, den andre vi har er for gammel. Ellers er det å kjøpe klær som man ønsker, en til tripp trapp når den tid kommer. Ny badebalje kanskje og stellematte, de er ganske slitt.
Husker du anbefalt øvre alder på bilstoler? Er i tvil om vår bilstol nr. 2 er for gammel eller ei.
 
Har det meste fra storebror, men trenger ny vogn og bilstol. Og vist det skjuler seg en jente inni magen trenger vi litt klær også :joyful: Så skal jeg lage nytt babynest. Vippestol er et must her, heldigvis er det klar i skapet allerede!:angel8
 
Har det meste fra storesøster, både bilstoler, vogn, bæresele, stellebord osv . Trenger bag til thulevogna, og babynest.
Storesøster er født i mai, så får jo evt se hva av klær som passer når om det skulle bli jente igjen. Blir det gutt må det meste byttes ut.
 
Vi var ikke så fornøyd med vogna, så den solgte vi i sommer. Og babybilstol lånte vi noen mnd av ei venninne (vi hadde ikke bil med førstemann, så var ikke mange gangene vi brukte det). Så.. vi må handle bilstol og vogn!

I tillegg låte vi en (litt skrøpelig) vippestol sist.. frister å kjøpe en sånn vippestol med motor. Hmm. Noen som har hatt god brukt for det, eller har det vært unødvendig? Forrige baby var mye i bæresele, usikker på om hun hadde «latt seg lure» av en sånn automatisk vippe/svinge/byssestol

Must for oss:
Bæresele, baby nest, ullklær, gulpekluter, soveposer.. er det jeg kommer på :)
 
Siden dette er første barn har vi ingenting, så alt må kjøpes. Er jo en jungel der ute om alt som trengs, så veldig kjekt å kunne lese her hva som er vintigst for dere:happy:
 
Vi kvittet oss med alt i sommer, siden vi ikke skulle ha fler barn :hilarious: Eneste jeg har beholdt er ting med affeksjonsverdi, og der er babynestet. DET gleder jeg meg til å ta i bruk igjen, det var fantastisk å ha!

Har ellers kjærlighetssorg for vogna og sprinkelsenga... Hadde aldri solgt det om vi hadde trodd vi skulle få flere barn, de var såååå fine!

Jeg har ikke helt begynt å tenke på hva annet enn babynestet jeg ikke klarte meg uten (bortsett fra de helt opplagte tingene), så gleder meg til å se andres svar i denne tråden :D

Skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette :hilarious: Vi kvittet oss også med alt i sommer og sitt nå igjen med jenteklær som ble altfor kjært til å gi bort :hilarious: Kommer garantert en gutt nå ;)
 
Back
Topp