Utstyr

Vi har det meste, mangler bilsete bare. Must for meg er babynest, bedside crib og bæresele. Hvis jeg velger å ikke amme så skal jeg skaffe meg en babybrezza som kan blande man for meg :)
 
Vi kvittet oss med alt i sommer, siden vi ikke skulle ha fler barn :hilarious: Eneste jeg har beholdt er ting med affeksjonsverdi, og der er babynestet. DET gleder jeg meg til å ta i bruk igjen, det var fantastisk å ha!

Har ellers kjærlighetssorg for vogna og sprinkelsenga... Hadde aldri solgt det om vi hadde trodd vi skulle få flere barn, de var såååå fine!

Jeg har ikke helt begynt å tenke på hva annet enn babynestet jeg ikke klarte meg uten (bortsett fra de helt opplagte tingene), så gleder meg til å se andres svar i denne tråden :D
 
Vi har en på snart 17 måneder, så har alt vi trenger.
 
Vi har ingenting, siden dette er første. Eneste er at jeg strikker en del, så babyen kommer til å ha en stooooor strikkegarderobe.
 
Har ingenting for øyeblikket, og drøyer det litt til vi vet bedre om vi må "bygge om" leiligheten vi bor i nå, eller kanskje rekker å kjøpe et nytt sted. Det avhenger av om mannen får ny jobb snart eller ikke.
 
Må ha ny bilstol, den andre vi har er for gammel. Ellers er det å kjøpe klær som man ønsker, en til tripp trapp når den tid kommer. Ny badebalje kanskje og stellematte, de er ganske slitt.
 
Vi må ha ny bilstol og stellekommode med badebalje og babygym etterhvert.Og så trenger jeg en ny ammepute:) Ønsker også å bruke bæresele/sjal til nestemann.

Kan ikke leve uten babynestet :Heartred Vurderer å kjøpe en vugge til å henge i taket i kjøkkenstua vår. Og så vil jeg kjøpe en litt stor og tykk matte etterhvert ettersom vi bor i et gammelt hus med mye trekk, og når mini etterhvert skal ligge på gulvet så vil jeg ha en ordentlig matte:)
 
Dette er vår første, så vi har ingenting foreløbig... men samboeren min begynte allerede samme dag vi fann ut at vi venta små, å gjere research på barnevogner, så vi kjem vel i mål til slutt
 
Vi har alt 3-) må bare kjøpe en søsken vogn, og kanskje noen klær som ikke er rosa om der viser seg p være en gutt
 
Vi har alt 3-) må bare kjøpe en søsken vogn, og kanskje noen klær som ikke er rosa om der viser seg p være en gutt
 
Er så glad vi synes det er greit å arve. Har spart så mye penger på å harve fulle, store plastkasser med klær. En kasse til hver str.
Kjøpt noen pakker med bodyer og litt pusher, det tro

Spørsmålet nå er om vi trenger søskenvogn. Sønnen vår er født september 2017, så han vil vel gjerne ha litt bruk for vogn fremdeles.
 
Tror vi har det meste siden vi fikk ei i mars 18. Litt kjedelig hvis det blir gutt da :angelic: mye rosa!
 
Mye som blir arvet fra første barnet, men blir litt nytt også - ny vogn/bilstol/seng/vippestol/baby sete til tripp trapp stolen og litt klær :)

Meste er allerede bestemt :joyful:
 
Vi har stort sett alt, trenger kanskje en søskenvogn. Og denne gangen skal jeg ha meg en bbhugme pute.
 
Back
Topp