Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært veldig fornøyd med Ergobaby bæresele (ville valgt den nye, 360) og Voksi Urban vognpose (men den er til vintertid, og det finner du på tilbud nå). Ellers brukte vi bare et pledd eller lett sommerdyne når det var sommer.
Pluss har jeg shoppet en del kjedelige ting, hehe, som laken, dynetrekk, gulpekluter o.l.... Og endel klærDenne var fin for og få oppsummert litt
Har nå vogn, babynest, seng, vugge, stellebord og gym matte. Mangler bilstol, sykkelvogn/pulk, bære sele, bære meis, vippestol.... Noen som ser noe vesentlig jeg mangler på lista mi?![]()
Nei er ikke noe must det. Men har sett meg ut en sånn flere i en variant (sykkel, pulk, trekk og joggevogn) hvor du også kan kjøpe innlegg sånn at du kan bruke den til de minste... siden de koster en del nye. Har jeg begynt alt nå for å få med meg om det kommer en god en til salgs bruktSykkelvogn og pulk trenger du vel ikke å ha i hus akkurat til fødselen vel? Hehe nei jeg ser ikke noe åpenlyst du mangler, men så har vi jo alle forskjellige behov utfra hva man ser man trenger i hverdagen.
Nei er ikke noe must det. Men har sett meg ut en sånn flere i en variant (sykkel, pulk, trekk og joggevogn) hvor du også kan kjøpe innlegg sånn at du kan bruke den til de minste... siden de koster en del nye. Har jeg begynt alt nå for å få med meg om det kommer en god en til salgs bruktBære meisen derimot er det vel en stund til vi har behov for vil jeg tro
![]()