Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Badet her ligger vegg i vegg med soverommet, så det blir ikke no problem for ossÅja, skjønner
Vi skal ha stelleplass både nede på badet til dagtid og oppe på barnerommet til kvelds-/natterstid.
Kommoder begge plasser, men den oppe bruker vi bare en vi har fra før av.
Den er aaaltfor stor til å ha på badet.
Barnerommet blir brukt bare til stelle-/ammeplass om hun skulle gråte mye osv, for at den skal sove skal få sove mest mulig uten å bli forstyrret
Og for at vi skal slippe å gå så mye i trappa om natta når vi er trøtt.
Badet her ligger vegg i vegg med soverommet, så det blir ikke no problem for oss
Skjønner.. jeg hadde nok bare hatt en stellematte som jeg kunne lagt på gulvet der hvis det er plass til det.. hvis det bare er til natta liksom.. men det er jo opp til dereVi har også bad mellom soverommet våres og barnerommet, men det er så lite at det er ikke plass til noe der :-/
Skjønner.. jeg hadde nok bare hatt en stellematte som jeg kunne lagt på gulvet der hvis det er plass til det.. hvis det bare er til natta liksom.. men det er jo opp til dere
AhaOppe har vi kommode så det er ikke noe problem, det er nede vi trenger kommode
Vi har kjøpt stellebord fordi vi ikke har plass til en stor kommode på det badet vi skal bruke til "babybad". Har heller en stor kommode med klær i på soverommet til babyen kjæresten min vil kjøpe videokamera, og det han har sett på har visst babycallfunksjon og, så da blir det nok det vi bruker
Jeg er ikke helt sikker. Han skulle kjøpe det på netonnet.no hvertfallHvordan videokamera er det?