Utstyr

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Mangen som begynner å få på plass ting og tang? :) Har ikkje noken barn ifra før av. Men dyns da e stas å få på plass litt av utstyr;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er tredjemann, men siden vi liksom var ferdig med små (til jeg fikk litt panikk i vår) har vi kun bæreslynge og muligens seng fra sistemann...
Men har kjøpt en badebalje på stativ brukt (skal bare ha vanlig kommode til stellebor) -og ville ha stativ til balje når baby er helt ny :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Vi har kjøpt seng (stokke) og ammepute (doomoo). Har arvet vogn og bilstol til å ha hos mine foreldre, de bor en flytur unna. Greit å slippe å ta med alt mulig på flyet når jeg og den lille reiser alene dit. Ellers har vi ingenting :) Gleder meg til å handle inn! Har bestemt oss for hva vi vil ha, så det gjenstår bare å finne det til en best mulig pris.

22.02.2015 ♡
 
Ga bort stort sett alt etter begge gutta, siden vi egentlig var ferdig med barn :) Så vi har minimalt, men får lånt masse av svigerinna mi. Eneste jeg egentlig trenger å kjøpe er vogn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke kjøpt noen ting enda, venter til oul tenker jeg :) Men vet litt hva jeg vil ha :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er faktisk i uke 16 IDAG :D
Har kjøpt vogn, vugge, bæresele, dyne/pute, babyneste, vognpose, lammeskinn, litt klær.
Arver vippestol, babygym, klær, seng, flasker, brystpumpe, baby tepper.
Så jeg har ganske god kontroll, for meg er det en trygghet ;) Gleder meg til å kjøpe resten :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt bilstol. Gleder meg sånn til og begynne med innkjøpene. Er første barnet her :)
 
Vi har kjøpt noen klesplagg, brukt bag til vognen vår og brukt voksipose :) Kjøper litt etterhvert som jeg kommer over tilbud osv!


Sent from my iPad using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1408442875.617351.jpg
Er det dumt å kjøpe stelleveske fra Stokke når man ikke har vogn fra Stokke? Vi har en Mountain Buggy.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vis vedlegget 73361
Er det dumt å kjøpe stelleveske fra Stokke når man ikke har vogn fra Stokke? Vi har en Mountain Buggy.


Sent from my iPad using BV Forum
Velg den veska du vil du! Den ser jo nøytral og fin ut, så det spiller ingen rolle om veske og vogn ikke er samme merke. Hvis noen bryr seg så er det et usedvanlig lite knipe av veldig motebevisste småbarnsmødre. De fleste ville nok ikke tenkt over det.
 
Har kun kjøpt et par babyplagg til nå - har fremdeles en god del igjen etter storebror, og kommer ikke til å kjøpe så fryktelig mye (vi beholdt det meste, iom at vi ikke tenkte at han skulle forbli enebarn) bortsett fra ny madrass til senga, barnevogn og kanskje noe annet småtteri.
 
Har kjøpt vogn og trenger det meste, kjøper ikke mer før etter oul...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har ikke begynt enda. Men planlegger hvor babysenga skal være hen på våres soverommet, det er trangt her. Men har tenkt å kjøpe klær, vogn, håndklær og sånn før babyen kommer ut
 
Vi har kjøpt bil og ny seng. Første her også, men vil vente til etter oul før vi begynner med alle kjøpene :)
 
Har ikke begynt enda. Men planlegger hvor babysenga skal være hen på våres soverommet, det er trangt her. Men har tenkt å kjøpe klær, vogn, håndklær og sånn før babyen kommer ut
Har ikke stort soverom vi heller. Men en vugge istedenfor seng di første mnd til bebyen har vi satset på:) Tar mye mindre plass :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har alt etter førstemann :) om det blir jente må vi kjøpe litt rosa i tillegg + klær. Også vil jeg ha en bedsidecrib denne gangen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har det meste av det jeg trenger fra da vesla kom i fjor:) Men blir det gutt trenger vi noe gutteting etterhvert;) Men det får vi ta da, jeg har ikke noe kjøpe behov nå kjenner jeg... Med vesla handla jeg heller ikke noe før jeg hadde passert uke 20, da jeg ikke ville sitte med en masse utstyr hvis det gikk gæli...

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡
 
Back
Topp