Nå har jeg kjøpt barnevogn og stelleveske. Fikk kjøpt ei pent brukt emmaljunga city cross veldig billig, og stelleveska var på tilbud
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt enig med meg selv at jeg skal begynne med innkjøpene etterhvert som det jeg trenger kommer på tilbud.
Liker egentlig ikke å kjøpe noe for tidlig, men når jeg ser hva jeg kan spare på det...
Har kjøpt garn til vognteppe og et hentesett![]()
Er litt sånn jeg tenke og. Og den sengen jeg falt for er nå 500 kr billigere enn til vanlig. Så burde jo bare slå til
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Vi også. Vi kjøpte brukt. Men den ser helt ny ut. Skulle jeg ha kjøpt den i butikk hadde det blitt 10000 med alt jeg fikk med (bilsete også). Jeg betalte under halv pris.Samme her. Greit å spare så mye penger man kan når det er såpass mye utgifterVi har spart flere tusen kr på å kjøpe vogn nå.
Hehe den er jo ikke helt enkel sprinkelsengHvilken seng?
Jeg sliter så med valg av seng for jeg vil egentlig bare ha en helt enkel sprinkelseng, men her oppe er det bare kraftige modeller som ikke er min stil og alt koster over 2000 kroner :O

Den der liker jeg veldig godt, men den skiller seg ut fra de andre møblene vi har på vårt rom som også skal bli knøttets rom de første året hvertfallHehe den er jo ikke helt enkel sprinkelsengog den koster 2499 på barnas hus, men er på tilbud to steder på nett nå til 1999
Det jeg falt for med den var at den var såå fin, og at jeg kan kjøpe sånn der sengehest greie til den når junior begynner å klatre
Søk opp troll royal sprinkelseng , de har også andre enkle sprinkelsenger
Vis vedlegget 69042
Den var fin.Hehe den er jo ikke helt enkel sprinkelsengog den koster 2499 på barnas hus, men er på tilbud to steder på nett nå til 1999
Det jeg falt for med den var at den var såå fin, og at jeg kan kjøpe sånn der sengehest greie til den når junior begynner å klatre![]()
Søk opp troll royal sprinkelseng , de har også andre enkle sprinkelsenger![]()
Vis vedlegget 69042
Ikea har nettbutikk...Hvilken seng?
Jeg sliter så med valg av seng for jeg vil egentlig bare ha en helt enkel sprinkelseng, men her oppe er det bare kraftige modeller som ikke er min stil og alt koster over 2000 kroner :O
Ikea har nettbutikk...
Venter på årets Julegave<3
Oj . Det lønner seg jo ikke da nei.Frakt til Tromsø 1600 kroner..Senga koster i underkant av 700
![]()
Nei kjempekjedelig så jeg håper Ikea får fortgang i avtalen med Tromsø kommune.. Vi får Ikea, men de må få rett tomt først.Oj . Det lønner seg jo ikke da nei.