Utstyr

Nå har jeg kjøpt barnevogn og stelleveske. Fikk kjøpt ei pent brukt emmaljunga city cross veldig billig, og stelleveska var på tilbud :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har d meste, men ska ha to nye vogner og så må eg ha nytt bilstoltrekk f.eks vil ikkje bære rundt på gutten min i en råååsa bilstol ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har bare kjøpt en body, også garn da. Kjøpt litt garn og laget noen småting. Men blir nok ikke til å kjøpe noe særlig på en stund. Får engangsstønad etter uke 26 en gang. Så blir vel å handle d meste etter d

Har funnet en seng vi skal kjøpe , så vurderer å bare bestille den nå i helgen , siden den er på tilbud. Men syntes det er litt tidlig å få hjem allerede :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har blitt enig med meg selv at jeg skal begynne med innkjøpene etterhvert som det jeg trenger kommer på tilbud.
Liker egentlig ikke å kjøpe noe for tidlig, men når jeg ser hva jeg kan spare på det... :p

Har kjøpt garn til vognteppe og et hentesett :)

Har blitt enig med meg selv at jeg skal begynne med innkjøpene etterhvert som det jeg trenger kommer på tilbud.
Liker egentlig ikke å kjøpe noe for tidlig, men når jeg ser hva jeg kan spare på det... :p

Har kjøpt garn til vognteppe og et hentesett :)

Samme her. Greit å spare så mye penger man kan når det er såpass mye utgifter :) Vi har spart flere tusen kr på å kjøpe vogn nå.

Er litt sånn jeg tenke og. Og den sengen jeg falt for er nå 500 kr billigere enn til vanlig. Så burde jo bare slå til :)

Er litt sånn jeg tenke og. Og den sengen jeg falt for er nå 500 kr billigere enn til vanlig. Så burde jo bare slå til :)

Hvilken seng? :D

Jeg sliter så med valg av seng for jeg vil egentlig bare ha en helt enkel sprinkelseng, men her oppe er det bare kraftige modeller som ikke er min stil og alt koster over 2000 kroner :O

Samme her. Greit å spare så mye penger man kan når det er såpass mye utgifter :) Vi har spart flere tusen kr på å kjøpe vogn nå.

Vi også. Vi kjøpte brukt. Men den ser helt ny ut. Skulle jeg ha kjøpt den i butikk hadde det blitt 10000 med alt jeg fikk med (bilsete også). Jeg betalte under halv pris.

Venter på årets Julegave<3

Jeg sliter så med valg av seng for jeg vil egentlig bare ha en helt enkel sprinkelseng, men her oppe er det bare kraftige modeller som ikke er min stil og alt koster over 2000 kroner :O
Hehe den er jo ikke helt enkel sprinkelseng ;) og den koster 2499 på barnas hus, men er på tilbud to steder på nett nå til 1999 :)

Det jeg falt for med den var at den var såå fin, og at jeg kan kjøpe sånn der sengehest greie til den når junior begynner å klatre :)

Søk opp troll royal sprinkelseng , de har også andre enkle sprinkelsenger :)

ImageUploadedByBV Forum1405762410.896975.jpg

Hehe den er jo ikke helt enkel sprinkelseng ;) og den koster 2499 på barnas hus, men er på tilbud to steder på nett nå til 1999 :)

Det jeg falt for med den var at den var såå fin, og at jeg kan kjøpe sånn der sengehest greie til den når junior begynner å klatre :)

Vis vedlegget 69042

Den der liker jeg veldig godt, men den skiller seg ut fra de andre møblene vi har på vårt rom som også skal bli knøttets rom de første året hvertfall :p
Grattis med fint kjøp :D

Vis vedlegget 69042

Den var fin.

Ikea har nettbutikk...

Vi kjøper inn ting etterhvert som vi finner gode priser på det vi ønsker oss. Så langt har vi kjøpt bilstol med base, vippestol og en del klær. Stellekommode og lekegrind fikk vi av venner, samt at mamma naturligvis har handlet litt klær. :)

Oj . Det lønner seg jo ikke da nei.

Nei kjempekjedelig så jeg håper Ikea får fortgang i avtalen med Tromsø kommune.. Vi får Ikea, men de må få rett tomt først.
Og Ikea på sin side er temmelig frustrerte for at kommunen forventer at de er med å bedrer infrastrukturen i området så veiene tåler trykket det kommer til å bli.

Back
Topp