Utstyr:)

Squishy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Februarlykke 2015
Har dere funnet utstyr?
Vi har googlet masse sikkerhetstester osv når det kommer til barnevogner og har landet på Basson vogna:) Er litt kresen på vogn men synes den er så stilren! Men det beste ved denne er at vi fant en pakke med:
Saueskinn
Vognpose (skal kjøpe en annen da)
Sprinkelseng
Stellebord
Vogn
Myggnetting/regntrekk
Lekegrind

Til bare 9000kr!!! Helt vilt bra deal!:)

Har også funnet babycall og navn;P hehe... mangler bare baby vi!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil du vise den pakka? :) spennende å se på!




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Oiii har bare fokus på UL om 3 uker så jeg har ikke tenkt så langt nei....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hohoi, har ikke rukket å tenke tanken på utstyr enda :p Men har to fra før, så tipper vi har det meste egentlig.. Har lyst på ny vogn da, men får se etterhvert ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hohoi, har ikke rukket å tenke tanken på utstyr enda :p Men har to fra før, så tipper vi har det meste egentlig.. Har lyst på ny vogn da, men får se etterhvert ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg mest til å kjøpe vogn:) Hehe... Greit å ha litt fra før da kanskje, selvom det kanskje klør i handlefingrene?:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har prøvd i 4 år så klarer vel ikke tro det er sant hehe


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ojj ja nei det skjønner jeg! Kanskje vanskelig å bli veldig glad når du kanskje er usikker på hvordan det går osv?:/ Krysser fingre for deg hvertfall!!!:):)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gleder meg mest til å kjøpe vogn:) Hehe... Greit å ha litt fra før da kanskje, selvom det kanskje klør i handlefingrene?:)


Sent from my iPad using BV Forum

Ååh, gjett om det kommer til å klø i handlefingrene! :p Det er så utrolig gøy å se på utstyr, planlegge og handle deilige små klær :D Finner vel ut at noe av det vi har må byttes ut til noe nyere..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ojj ja nei det skjønner jeg! Kanskje vanskelig å bli veldig glad når du kanskje er usikker på hvordan det går osv?:/ Krysser fingre for deg hvertfall!!!:):)


Sent from my iPad using BV Forum

Ja er veeeldig redd for å miste for veien hit har vært lang... Så setter meg små mål av gangen...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja er veeeldig redd for å miste for veien hit har vært lang... Så setter meg små mål av gangen...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uff ja:) Må jo bare det, får dere tett oppfølging?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ingenting skal frem før nurket er født : )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Jeg har alt <3 Hvis det skulle gå galt denne gangen også, så orker jeg ikke den prosessen med å ta av sengetøy i vugge og vogn, seng. Rydde vekk alt. :( Mannen lover at mye skal være på plass når vi er på sykehuset <3

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Jeg har alt <3 Hvis det skulle gå galt denne gangen også, så orker jeg ikke den prosessen med å ta av sengetøy i vugge og vogn, seng. Rydde vekk alt. :( Mannen lover at mye skal være på plass når vi er på sykehuset <3

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Da skjønner jeg:) Jeg skal ikke handle før i midten av svangerskapet da men gleder meg sååå mye:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da skjønner jeg:) Jeg skal ikke handle før i midten av svangerskapet da men gleder meg sååå mye:)


Sent from my iPad using BV Forum

Det er jo bare så utrolig kooooos! Viktig med redebygging: ) Newborn på kappahl er jo bare nydelig: ) Der kommer kortet mitt til å gå varmt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Det er jo bare så utrolig kooooos! Viktig med redebygging: ) Newborn på kappahl er jo bare nydelig: ) Der kommer kortet mitt til å gå varmt: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vært på Zara? Fy søren de har mye fint!!! Elsker sånne "bohem", moderne klær som helst har jordtoner i fargene med sennepsgul osv:) Aaah kunne kjøpt ALT!!! :):):)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Elsker virkelig de fargene selv <3 må sjekkes ut: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Elsker virkelig de fargene selv <3 må sjekkes ut: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Og søte 60'talls heklakjoler med sånn truse inni:p Liker ikke disse nye motene for barn med hello kitty og rosa osv:) Men elsker sånn "loffer" stil:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1401823662.918728.jpgImageUploadedByBV Forum1401823684.246242.jpg

Sånne klær elsker jeg:) Skal sjekke ut det du sa!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp