Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cazy
greit å ha noen å spørre..[:D]
er helt grønn jeg...
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: SuperSussi
Har et annet dumt spm jeg ... Men du gir så gode svar Sicily, så da må jeg plage deg litt mer! [:)]
Når det gjelder bleieskift; etter at de har spist så kommer det jo ut igjen ganske fort pga fordøyelsen. Men så har jeg hørt at man ikke skal skifte bleie rett etter maten, for da skal de sove. Når skifter man da? Blir de ikke såre i stumpen av å ligge i "det som kommer ut"? [&:]
Regel nr 1 ang bleieskift: "Spise tørr, sove tørr"
Så du skifter før og etter mat.
Forresten, så kan jeg love deg, at jeg vil se den babyen du får til å sove med bæsj eller for våt bleie. [8D] De skal være bra utmattede for at det skal gå an, altså.
Enig med lettliva, dropp våtserviettene til hjemmebruk. Bare skadelig og dyrt i lengden.
ORIGINAL: lettliva
ORIGINAL: selmaa
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: SuperSussi
Men hvor ofte skal de bades da? [&:]
Nyfødte bades hver dag, morgen eller kveld. De fleste bader om kvelden, men for oss passet det best om morgenen.
skal dem bades sååå ofte??? blir dem ikke tørre i huden da???
neida...de blir ikke tørre...
Jeg badet min (nesten) hver kveld..Varm vann og littegran sånn baby såpe. Så tok jeg han opp og tørket han godt. Så ble han smurt og massert inn med god body lotion...da ble han så trøtt han han sovet rett etterpå..[;)]