Utstyr vi ikke klarte oss uten!

Baby brezza- melkemaskin. For meg så ikkje amma;) nett så ei kaffemaskin. Vatn i ein beholder og melkepulver i ein. Vatnet tempererte seg perfekt, var berre å putta flaska under og trykka på knappen :p
 
Nå har jeg bestilt meg bbhugme puta etter å ha lest om den her, gleder meg veldig og ser for meg at det skal bli deilig å sove igjen!
 
Bedsidecrib står på min kjøpeliste! Hvilket bæretøy anbefaler du?

Jeg hadde elastisk sjal fra ergo i starten, så bytta vi til vevd og til slutt ergosele. Denne gangen vurderer jeg å bytte fra ergo til tula, de har så mange fine mønstre. Også tror jeg kanskje at jeg skal ha ringslynge..
 
Baby brezza- melkemaskin. For meg så ikkje amma;) nett så ei kaffemaskin. Vatn i ein beholder og melkepulver i ein. Vatnet tempererte seg perfekt, var berre å putta flaska under og trykka på knappen :p

Den høres helt fantastisk ut, jeg skjønner ikke at vi ikke oppdaget denne forrige runde. Vi hadde flaskebaby fra starten, og er 100% sikker på at denne hadde gjort ting mye lettere :happy:
 
Den høres helt fantastisk ut, jeg skjønner ikke at vi ikke oppdaget denne forrige runde. Vi hadde flaskebaby fra starten, og er 100% sikker på at denne hadde gjort ting mye lettere :happy:
Ja de får sjå kva det blir denne gangen, så går det an å evt kjøpa brukt;)
Ja det var fantsiktisk :Dkjempe enkelt!
 
Back
Topp