Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er ofte store klærne som er der ja..Jeg kommer nok til å ta med litt klær til lillebror på sykehuset, ser an hvordan klærne til de små er på sykehuset. Der jeg var forrige gang hadde de alt for store klær til små babyer, da er det bedre å ha på egne klær til dem![]()
Der sa du noe! Jeg må kjøpe meg en pysjbukse/joggings jeg kan bruke etter ks! Takk for tipset.Skal ikke ha med pysj/nattskjorte. Har planer om å ikle meg de sexy sykehusskjortene. Men ikke sikkert di har det om man skal bo på sykehus/barselhotell
app
Der sa du noe! Jeg må kjøpe meg en pysjbukse/joggings jeg kan bruke etter ks! Takk for tipset.
Jeg fant et kjempedeilig fleecepledd på prinsess! Var ikke så dyrt, og det var utrolig myktJeg lurer litt på om dere har kjøpt inn pledd til beibisen?Lyst på et godt ull pledd, men finner ikke så mange. Og det er mye dyrt av det jeg finner !!!
Eller det ok med de vanlige helsepleddene?
Eg har kjøpt de tynne Aladdin (tror jeg noen kaller dem) buksene fra Cubus.. Hehe! De er myk, tynn, enkle.. Og billigHørt at man svetter en del etterpå
![]()
Det samma gjorde jeg med storebror, det skal vaskes og brukes til lillebrorKjøpte godt ullpledd på apoteketboots.
Kjempe deiligt![]()
Jeg fant et kjempedeilig fleecepledd på prinsess! Var ikke så dyrt, og det var utrolig myktjeg hekler ett pledd selv, og mamma lager ett
tenkte å innom apoteket å handle inn salver og div, men hva anbefaler dere å ha fra starten? Og hva bør man se an?
Anbefaler på det sterkeste badeoljen som heter Balneum Hermal, var den de brukte både på nyfødtintensiven og barselavd når vi var der sist og jeg har brukt den siden. Kjøpes på apotek og koser ca 250,- kr, men da har man sikkert et halvt år. Man bruker bare noen dråper i vannet og man kan bruke den på tørr hud og til rumpevask på babydet geniale er at baby ikke blir glatt som de blir at f.eks natusan sin olje. Ikke alltid apoteket har den i hylla, men i en skuff eller bak disken
![]()