Prinsemamma23
Betatt av forumet
Jeg lurer på om jeg må ha vognpose, babydyne + vognteppe i vogna nå når babyen er liten? Er nybegynner så jeg vet ikke så mye.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenkte det jeg og når jeg fikk høre det at da må jo babyen få heteslag.. Kjøper jo vinter vognpose som er tjukk og god..Du trenger enten eller![]()
Her har vi ikke dyne i vogn, men vognpose.
Med begge dele vil jeg nesten syns litt synd på babyen![]()
Okei, da har ikke jeg heller dyne..Det jeg kommer til å ha er vognpose. Ikke noe tepper eller dynerannet enn hvis det viser seg å være veldig varmt i oktober/november, da.
Jeg har endel tepper jeg har strikket selv av ull, og de brukes inne til kos/soving/underlag![]()
Lammeskinn er gull verdtSaueskinn og vognpose herogså har han også varme klær på seg så det holder nok.
Ja, tenkte det jeg og når jeg fikk høre det at da må jo babyen få heteslag.. Kjøper jo vinter vognpose som er tjukk og god..![]()
Lammeskinn er gull verdt![]()
Jeg har 2-3 stk. Det tar evigheter å tørke dem her, så greit med et ekstra hvis uhellet er uteHar du flere? Lurer litt på om jeg skal kjøpe en til, som jeg kan ha inne - slippe å flytte den ene inn og ut av vogna![]()
Jeg har 2-3 stk. Det tar evigheter å tørke dem her, så greit med et ekstra hvis uhellet er utemen har 2 vogner til førstemann, en trille (babyjogger city mini) og en vanlig (emmaljunga city cross), og har ett lammeskinn i hver av dem.
Så det blir jo noenhar ingen til babyen enda, da
![]()