Utstyr til vogn

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Jeg lurer på om jeg må ha vognpose, babydyne + vognteppe i vogna nå når babyen er liten? Er nybegynner så jeg vet ikke så mye.!:)

Er nybegynner jeg å:) å jeg skal kun ha vognpose, vognteppene jeg har/får er etter min mening mest til pynt:) men greie å gå hvis det skulle bli veldig varmt i vognposen, så kan man jo åpne den å legge teppe i steden tenker jeg da:)

Jeg er også nybegynner men tenker jo at det kanskje blir veldig varmt med dyne i tillegg!!! Vognposen er jo veldig varm, så har man gjerne et saueskinn oppi itillegg! Og et teppe! Har kjøpt vogn dyne i tillegg, men tenker den mer til vår\ sommer igjen kanskje! Og bruke den i vugga enn så lenge! Men tenker at dette ser du nok an helt etter, kan være greit å kjenne ned på babyen (gjerne i nakken og ned over i ryggen) for å kjenne om den fryser eller blir alt for varm :)

Okei.:) jeg og tenker det blir veldig varmt med alt, men noen sier jeg me ha alt og noen sier jeg trenger kun en god vognpose..:)

Trenger ikke begge deler, evnt bare et teppe oppi vognposen. Vognposene er jo varme og gode.

Du trenger enten eller:)
Her har vi ikke dyne i vogn, men vognpose.
Med begge dele vil jeg nesten syns litt synd på babyen:P

Jeg skal ha bare vognpose :)

Trenger ikke annet enn vognpose på vinteren :) Dyne til våren/sommeren.. Varierer babyens klær nedi posen etter temperaturen :)

Babyen skal ikke fryse, men må ikke pakke den inn i for mye heller. Ikke bra at den blir for varm heller. Vognpose har ofte dun eller ull dyner inni og det er varmt, og da har du allerede dyne.:)

Om sommeren kan man bruke vanlige dyner, og er det veldig varmt da kan det være nok med et teppe.:)