Utstyr til vinterbaby, på salg/tilbud

Får også vinterbaby :) har en del fra før, men jeg skal isåfall kjøpe bilstolpose når det kommer på tilbud. Kjøpte tripptrapp på tilbud, og newborn sete brukt.

Ellers har jeg kjøpt noe bambus -bodyer, da storesøster reagerer på ull. Kommer til å kjøpe tynn ulldress med bomull/bambus på innsiden.

Storesøster ble født litt tidlig, og brukte str 44 i noen mnd., så jeg kommer til å kjøpe en pk prematurbleier. Har strikket hentesett i merinoull i nyfødt :) storesøster sitt hentesett passet da hun var 6 mnd :p

Har også kjøpt babycall m kamera på tilbud :-)

Får også vinterbaby :) har en del fra før, men jeg skal isåfall kjøpe bilstolpose når det kommer på tilbud. Kjøpte tripptrapp på tilbud, og newborn sete brukt.

Ellers har jeg kjøpt noe bambus -bodyer, da storesøster reagerer på ull. Kommer til å kjøpe tynn ulldress med bomull/bambus på innsiden.

Storesøster ble født litt tidlig, og brukte str 44 i noen mnd., så jeg kommer til å kjøpe en pk prematurbleier. Har strikket hentesett i merinoull i nyfødt :) storesøster sitt hentesett passet da hun var 6 mnd :p

Har også kjøpt babycall m kamera på tilbud :-)

Hvor fant du Tripp trapp på tilbud?! [emoji33][emoji28]

Jeg sitter her å ser etter babyutstyr på salg/tilbud. Er førstegangs fødende og skal ha novemberbaby.

Klær venter jeg med da butikkene bare har sommerklær og ikke ull enda.
Men hva slags annet utstyr kan jeg se etter på salg/tilbud? (Også evt hva kan være fint å kjøpe brukt?)

Hva trenger jeg de første måndene, og hva kan vente litt? :)

Jeg har fått tak i seng (brukt) og bilstol får vi. Vogn har jeg så og si bestemt meg for.

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Da har jeg gjort det :)
Men kan jeg få vær så snill å få flyttet denne tråden tilbake i generelt hvor jeg laget den?
Jeg har en tråd allerede inne her hvor det ikke er noe aktiviter, men flere ser den på generelt

Da har jeg gjort det :)
Men kan jeg få vær så snill å få flyttet denne tråden tilbake i generelt hvor jeg laget den?
Jeg har en tråd allerede inne her hvor det ikke er noe aktiviter, men flere ser den på generelt

Da er den flyttet :)

I helga fant jeg vogna jeg ville ha på tilbud, i dag ser jeg at den er satt opp i pris igjen, flaks jeg bestilte i går [emoji1376]

Fikk novemberbaby i fjor og begynte så smått å handle inn sommeren i fjor. Ser du har fått mange gode tips men også noen jeg syns var litt unødvendige.

Brystpumpe - ja det kan nok sikkert være kjekt med en brystpumpe men du vet ikke nå på forhånd hvilket behov du har. Kanskje går ammingen greit å du ikke trenger eller kanskje må du fullpumpe i flere måneder og du trenger en dyrere pumpe eller leiepumpe. Apoteket er åpent etter fødsel.

Sterilisator- Du vet ikke nå om du får flaskebarn. Om du bare bruker flasker engang iblant kan du fint koke i en gryte. Fin oppgave for evt. partner. Og blir det flasking på heltid kan du faktisk klare deg uten da også. Fungerer for oss.

For oss var vippestol og bæresele noe vi ikke fikk bruk for før etter 3 mnd. Og fine ting å ønske seg til baby til jul. Samme med babygym.

Kjøpte billig ammepute den gikk i bosset etter en mnd pga elendig kvalitet så der ville jeg kjøpt noe kjent merke om en absolutt må ha.

Av "unyttige" ting vi ikke klarte oss uten havner babynest og moby wrap. Uro over senga (gjerne med snur)

Kjøpte en del ull og bambus på Sommersalg. Annet tøy får du ofte i gave.

Og du får aldri for mye gulpekluter, vaskekluter og håndklær. Ser kid og prinsess ofte har 40% på alt av baby tekstil

Back
Topp