Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får også vinterbabyhar en del fra før, men jeg skal isåfall kjøpe bilstolpose når det kommer på tilbud. Kjøpte tripptrapp på tilbud, og newborn sete brukt.
Ellers har jeg kjøpt noe bambus -bodyer, da storesøster reagerer på ull. Kommer til å kjøpe tynn ulldress med bomull/bambus på innsiden.
Storesøster ble født litt tidlig, og brukte str 44 i noen mnd., så jeg kommer til å kjøpe en pk prematurbleier. Har strikket hentesett i merinoull i nyfødtstoresøster sitt hentesett passet da hun var 6 mnd
Har også kjøpt babycall m kamera på tilbud![]()
Hvor fant du Tripp trapp på tilbud?! [emoji33][emoji28]
Husker ikke i farta, var på nett forrige uke. Tror jeg betalte 1400,-Hvor fant du Tripp trapp på tilbud?! [emoji33][emoji28]
Husker ikke i farta, var på nett forrige uke. Tror jeg betalte 1400,-![]()
Det var på en svensk side! Det var noe sånn kjøp for så og så mye og få så mye avslag. Skal høre med mannen når han kommer hjemFår prøve meg med litt googling da [emoji1]
Takk for svar [emoji4]
Vet at Stokke har utsalg en gang i året og da koster stolene 600 kr :-o i ÅlesundFår prøve meg med litt googling da [emoji1]
Takk for svar [emoji4]
Betalte 1300 på kopbarnvagn se.Får prøve meg med litt googling da [emoji1]
Takk for svar [emoji4]
Vet at Stokke har utsalg en gang i året og da koster stolene 600 kr :-o i Ålesund
Jeg sitter her å ser etter babyutstyr på salg/tilbud. Er førstegangs fødende og skal ha novemberbaby.
Klær venter jeg med da butikkene bare har sommerklær og ikke ull enda.
Men hva slags annet utstyr kan jeg se etter på salg/tilbud? (Også evt hva kan være fint å kjøpe brukt?)
Hva trenger jeg de første måndene, og hva kan vente litt?
Jeg har fått tak i seng (brukt) og bilstol får vi. Vogn har jeg så og si bestemt meg for.
Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå
Trykk her for å komme til nettmøte
Da har jeg gjort det
Men kan jeg få vær så snill å få flyttet denne tråden tilbake i generelt hvor jeg laget den?
Jeg har en tråd allerede inne her hvor det ikke er noe aktiviter, men flere ser den på generelt
Har du sett på finn.no masse fint der![]()