Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ha med meg mamma til Sverige og se på vogn gleder meg masse til det. Ønske er en emmajunga vogn i lys beige/krem farget. Så håper jeg finner noe
Og baby bilsete som er lett å ta inn og ut av bilen
Høres fin ut har selv lyst på en vogn i den fargen bare at jeg må ha Bugaboo.
Ja de har også mye fint, jeg gleder meg bare sånn til å ha litt nytt denne gangen jeg og ikke masse utslitt godt arvet tror jo dette er siste ungen så vil prøve å virkelig kose meg med ting
Det er bra å kose seg, er ikke hver dag vi får barn
Hvor mange har du?
Har bare en fra før, en sønn men jeg og mannen ønsket oss bare to så med mindre det kommer en overraskelse tror vi dette er siste mann
Så kjekt med en av hver da håper vi også får det satser selv på to, selv om vi har plass til flere i huset, men da må det bli en overraskelse som du sier eller at sistemann er tvilling
Ja vi synes det er super kjekt å få en av hver. Og jeg gleder meg til å stasje litt denne gangen etter at vi har en gutte gutt fra før
Ting blir plutselig litt mere komplisert med tre, dårligere plass i bilen osv så en må ha større bil. Vi driver også med rase oppdrett og utstilling av katt somali, så må jo ha litt plass til de også hehe
Jeg SKAL ha den vogna!;D Var på Babyshop å prøvde samme modell bare i annen farge, for en drøm! Skal ha det understellet i sånn retro-stil (husker aldri hva det heter..), resten skal være akkurat som den på bildet her, White LeatheretteVirkelig sikler etter Emmaljunga mondial white leather. Hadde den i sort skinn med nr 2, men den vart stjelt så har ikke den lenger Er bare usikker på om den blir veldig fort stygg i hvit Men guuuuu hvor fin den er, men veldig veldig dyr
Har så lyst på denne Elizabeth stellevesken fra Storksak. Bare ikke helt sikker på om jeg skal ta meg råd til denHva er vell 2000kr om man kan bruke den i mange år framover siden den ikke ser ut som en stelleveske…eller?