Utstyr til babyene

Skal ha med meg mamma til Sverige og se på vogn :) gleder meg masse til det. Ønske er en emmajunga vogn i lys beige/krem farget. Så håper jeg finner noe :)

Og baby bilsete som er lett å ta inn og ut av bilen :)

Skal ha med meg mamma til Sverige og se på vogn :) gleder meg masse til det. Ønske er en emmajunga vogn i lys beige/krem farget. Så håper jeg finner noe :)

Og baby bilsete som er lett å ta inn og ut av bilen :)

Høres fin ut :) har selv lyst på en vogn i den fargen ;) bare at jeg må ha Bugaboo.

Høres fin ut :) har selv lyst på en vogn i den fargen ;) bare at jeg må ha Bugaboo.

Ja de har også mye fint, jeg gleder meg bare sånn til å ha litt nytt denne gangen jeg og ikke masse utslitt godt arvet :) tror jo dette er siste ungen så vil prøve å virkelig kose meg med ting :)

Ja de har også mye fint, jeg gleder meg bare sånn til å ha litt nytt denne gangen jeg og ikke masse utslitt godt arvet :) tror jo dette er siste ungen så vil prøve å virkelig kose meg med ting :)

Det er bra å kose seg, er ikke hver dag vi får barn ;)
Hvor mange har du?

Det er bra å kose seg, er ikke hver dag vi får barn ;)
Hvor mange har du?

Har bare en fra før, en sønn :) men jeg og mannen ønsket oss bare to så med mindre det kommer en overraskelse tror vi dette er siste mann :)

Har bare en fra før, en sønn :) men jeg og mannen ønsket oss bare to så med mindre det kommer en overraskelse tror vi dette er siste mann :)

Så kjekt med en av hver da :) håper vi også får det :) satser selv på to, selv om vi har plass til flere i huset, men da må det bli en overraskelse som du sier eller at sistemann er tvilling ;)

Så kjekt med en av hver da :) håper vi også får det :) satser selv på to, selv om vi har plass til flere i huset, men da må det bli en overraskelse som du sier eller at sistemann er tvilling ;)

Ja vi synes det er super kjekt å få en av hver. Og jeg gleder meg til å stasje litt denne gangen etter at vi har en gutte gutt fra før :)

Ting blir plutselig litt mere komplisert med tre, dårligere plass i bilen osv så en må ha større bil. Vi driver også med rase oppdrett og utstilling av katt somali, så må jo ha litt plass til de også hehe

Ja vi synes det er super kjekt å få en av hver. Og jeg gleder meg til å stasje litt denne gangen etter at vi har en gutte gutt fra før :)

Ting blir plutselig litt mere komplisert med tre, dårligere plass i bilen osv så en må ha større bil. Vi driver også med rase oppdrett og utstilling av katt somali, så må jo ha litt plass til de også hehe

Skjønner, har selv en så liten bil at vi må nok kjøpe en større til neste mann. Og i tillegg så har vi en liten hund, så blir nok trangt på familie utflukter framover ;)

Virkelig sikler etter Emmaljunga mondial white leather. Hadde den i sort skinn med nr 2, men den vart stjelt så har ikke den lenger :( Er bare usikker på om den blir veldig fort stygg i hvit :p Men guuuuu hvor fin den er, men veldig veldig dyr :(

185957.jpg
Jeg SKAL ha den vogna!;D Var på Babyshop å prøvde samme modell bare i annen farge, for en drøm! Skal ha det understellet i sånn retro-stil (husker aldri hva det heter..:p), resten skal være akkurat som den på bildet her, White Leatherette:)

Tror det kan være lurt å impregnere den, så holder den seg fin lengre ;) vet at EFFEKT går til både skinn og immitasjon, fås på skobutikker ;)

ImageUploadedByBV Forum1389117297.262174.jpg

ImageUploadedByBV Forum1389117313.763340.jpg

Emmaljunga Edge duo dark grey, brukt er også på plass, samt maxicosi carbiofix.

Neste store på lista er Bedside crib.

Har så lyst på denne Elizabeth stellevesken fra Storksak. Bare ikke helt sikker på om jeg skal ta meg råd til den:smiley-ashamed005Hva er vell 2000kr om man kan bruke den i mange år framover siden den ikke ser ut som en stelleveske…eller? :happy090

Jeg skal bestille Sofia eller Emily fra storksak, klarer bare ikke bestemme meg..

Back
Topp