Utstyr til babyene

Jeg liker best å stelle babyen forfra men det er jo smak og behag. Hat kjøpt lik den første bare andre veien. :)
Jeg liker å stelle med bena mot meg, derfor så sliter jeg litt med å finne et stellebord. Der stellebordet skal stå er det plass til å stå ved både langsiden og enden. Ellers er Stokke Care skikkelig fin, men synes så høy pris blir sløsing. Brukt har jeg kikket på, men det er ingen i området.. :(

Jeg liker å stelle med bena mot meg, derfor så sliter jeg litt med å finne et stellebord. Der stellebordet skal stå er det plass til å stå ved både langsiden og enden. Ellers er Stokke Care skikkelig fin, men synes så høy pris blir sløsing. Brukt har jeg kikket på, men det er ingen i området.. :(

Enig! Dessuten må det få plass på badet. Jeg har kjøpt dette.

http://www.barnashus.no/loft-stellebord-hvit.html

Det var fine stellebord :) men ganske så stive i prisen da...
Har egentlig lyst på en i hvit, men fikk en gratis i trefarget, så får vel nøye meg med den...med mindre jeg klarer å overtale mannen min til å male den, tror ikke den finnes oljemaling i Sens-serien

Stellebord er det vanskeligste å finne syns j....er så mye forskjellig, å de fineste er ofte dyre...:-/

Det syns jeg du skal!
Jeg skal bestille stelleveske fra en veskedesigner. Som jeg kan bruke til vanlig etterpå. Koster ca 5000 kr.
Herlig! Hvilken veskedesigner skal du bestille fra? Legg ut bildet da! :-)

Det var fine stellebord :) men ganske så stive i prisen da...
Har egentlig lyst på en i hvit, men fikk en gratis i trefarget, så får vel nøye meg med den...med mindre jeg klarer å overtale mannen min til å male den, tror ikke den finnes oljemaling i Sens-serien

Hvis du kjøper vannløselig grunning, får du et råtøtf stellebord i hvitt men som er litt røft og gjennomsiktig. Tørker fort og lukta gir seg fort! + at det er gjort på en time!

Fant en bra nettside i dag; lilleprinsen.no

Takk :)
Får vel kanskje prøve meg på stellebordet da, med mindre jeg klarer å overtale mannen min til å gjør det ;P

Back
Topp