Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg trodde også jeg var ajour. Synes ikke jeg har gjort annet enn å shoppe siden desember Men er fort noen småting man har glemt av i farten. Godt å kunne hjelpe hverandre litt Memo til meg; baby q-tips og brystvortesalve, nesesugerTakket være dere, kom jeg på et lass til som må handles inn her før fødsel
Også jeg som trodde jeg hadde det meste på stell nå....
Sjekket de bravado bhene nå. Er de mest regnet for de med større bryster? Jeg er nesten flat så lurer på om jeg likegreit kan bruke h&m sineMangler bare noen ammebh'er, skal bestille de der bravado som alle skryter om. Ellers har jeg alt, det vi eventuelt mangler kan kjøpes etterhvert
Jeg er en B cup til vanlig å bravado var helt magisk for meg.Sjekket de bravado bhene nå. Er de mest regnet for de med større bryster? Jeg er nesten flat så lurer på om jeg likegreit kan bruke h&m sine
----------------------------------
Storebror: 12.11.2010
Lillesøster ventes 16.05.2014
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe ok hmm.. Syns det var litt vel dyrt se men døm så jo deilig utJeg er en B cup til vanlig å bravado var helt magisk for meg.
Føler ikke jeg har noe veldig store pupper
Sjekket de bravado bhene nå. Er de mest regnet for de med større bryster? Jeg er nesten flat så lurer på om jeg likegreit kan bruke h&m sine
Jeg har kjøpt inn noen litt romslige hold-in truser med høyt liv. Tenkte å bestille magebelte fra ebayJeg anbefaler den nesesugeren med slange som du virkelig suger snørra ut.. Den "ballong" saken fungerer dårlig
Hvor får man kjøpt håndklær hen? Har sett på babyshop, men koster sånn 200,- for ett håndkle:/ syns det er litt dyrt
Her mangler vi:
Håndklær
Speil til bilen
Stokkestol m/bøyla og newborn
Purelan
Så luuuurer jeg på å kjøpe sånn magebelte? Noen som har gjort det? Evt noen å anbefale? Trengte ikke det sist, men kroppen er litt mer sleten nå enn da, så tenker at jeg bør hjelpe til litt denne gangen
Samme her, bortsett fra at de ikke ser så romslige ut lengerJeg har kjøpt inn noen litt romslige hold-in truser med høyt liv. Tenkte å bestille magebelte fra ebay
Jeg er sikker på at du har det mesteTakket være dere, kom jeg på et lass til som må handles inn her før fødsel
Også jeg som trodde jeg hadde det meste på stell nå....
Fått så masse ny input fra alle dere her,og innser at det hvertfall blir noe mer handling....Jeg er sikker på at du har det meste
Hva søker du på på ebay da æ?Jeg har kjøpt inn noen litt romslige hold-in truser med høyt liv. Tenkte å bestille magebelte fra ebay
Håndkler kan du kjøpe billigere på kid eller Princess. De har egne babyhåndkler, og de er tykke og myke og i forskjellige størrelserJeg anbefaler den nesesugeren med slange som du virkelig suger snørra ut.. Den "ballong" saken fungerer dårlig
Hvor får man kjøpt håndklær hen? Har sett på babyshop, men koster sånn 200,- for ett håndkle:/ syns det er litt dyrt
Her mangler vi:
Håndklær
Speil til bilen
Stokkestol m/bøyla og newborn
Purelan
Så luuuurer jeg på å kjøpe sånn magebelte? Noen som har gjort det? Evt noen å anbefale? Trengte ikke det sist, men kroppen er litt mer sleten nå enn da, så tenker at jeg bør hjelpe til litt denne gangen
Så fine ammebh'er Change har! Er de fryktelig dyre?Vært ute å kjøpt litt småtteri til meg selv i dag
Amme-bh og mer olje til magen.
Forhåpentligvis den aller siste i dette svangerskapet......
Vis vedlegget 57620
Jeg var innom flere butikker i dag og prøvde amme-bh, men ble mest fornøyd med de fra change.Så fine ammebh'er Change har! Er de fryktelig dyre?