Utstyr - siste småtteriet

Takket være dere, kom jeg på et lass til som må handles inn her før fødsel:smiley-angelic006

Også jeg som trodde jeg hadde det meste på stell nå....:laughing014

Må få hentet ett stellebord vi skal få og en kurv hun skal ligge i. Ellers klart så hun kan få komme - men ikke før om 5 uker! Kose meg litt til med bare storebror❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Takket være dere, kom jeg på et lass til som må handles inn her før fødsel:smiley-angelic006

Også jeg som trodde jeg hadde det meste på stell nå....:laughing014
Haha, jeg trodde også jeg var ajour. Synes ikke jeg har gjort annet enn å shoppe siden desember :p Men er fort noen småting man har glemt av i farten. Godt å kunne hjelpe hverandre litt :) Memo til meg; baby q-tips og brystvortesalve, nesesuger

Last edited:
Kan anbefale nesesuger til de som ikke har kjøpt det, utrolig greit å ha i hus, brukte våres masse med første :) mangler en del småtteri her, håndklær, ammebh, brystvortesalve, nytt termometer...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mangler bare noen ammebh'er, skal bestille de der bravado som alle skryter om. Ellers har jeg alt, det vi eventuelt mangler kan kjøpes etterhvert :)
Sjekket de bravado bhene nå. Er de mest regnet for de med større bryster? Jeg er nesten flat :p så lurer på om jeg likegreit kan bruke h&m sine :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sjekket de bravado bhene nå. Er de mest regnet for de med større bryster? Jeg er nesten flat :p så lurer på om jeg likegreit kan bruke h&m sine :p

Jeg er en B cup til vanlig å bravado var helt magisk for meg.
Føler ikke jeg har noe veldig store pupper :p

Jeg anbefaler den nesesugeren med slange som du virkelig suger snørra ut.. Den "ballong" saken fungerer dårlig :p

Hvor får man kjøpt håndklær hen? Har sett på babyshop, men koster sånn 200,- for ett håndkle:/ syns det er litt dyrt:p

Her mangler vi:
Håndklær
Speil til bilen
Stokkestol m/bøyla og newborn
Purelan

Så luuuurer jeg på å kjøpe sånn magebelte? Noen som har gjort det? Evt noen å anbefale? Trengte ikke det sist, men kroppen er litt mer sleten nå enn da, så tenker at jeg bør hjelpe til litt denne gangen :p

Jeg er en B cup til vanlig å bravado var helt magisk for meg.
Føler ikke jeg har noe veldig store pupper :p

Hehe ok:p hmm.. Syns det var litt vel dyrt se :p men døm så jo deilig ut :p

Vel mine er store nok fra før, og blir supertunge med melk i. Så her investeres det i noen skikkelige bh'er :P men det funker sikkert med de fra h&m også :)

Jeg anbefaler den nesesugeren med slange som du virkelig suger snørra ut.. Den "ballong" saken fungerer dårlig :p

Hvor får man kjøpt håndklær hen? Har sett på babyshop, men koster sånn 200,- for ett håndkle:/ syns det er litt dyrt:p

Her mangler vi:
Håndklær
Speil til bilen
Purelan

Så luuuurer jeg på å kjøpe sånn magebelte? Noen som har gjort det? Evt noen å anbefale? Trengte ikke det sist, men kroppen er litt mer sleten nå enn da, så tenker at jeg bør hjelpe til litt denne gangen :p

Jeg har kjøpt inn noen litt romslige hold-in truser med høyt liv. Tenkte å bestille magebelte fra ebay :)

Jeg har kjøpt inn noen litt romslige hold-in truser med høyt liv. Tenkte å bestille magebelte fra ebay :)

Samme her, bortsett fra at de ikke ser så romslige ut lenger:smiley-angelic006
Spørs om jeg i det hele tatt får de på meg..:scared001

Hva søker du på på ebay da æ? :)

vy9eba4y.jpg

Ferdig montert og dag og klar for baby <3

Her mangler vi:
Håndklær
Speil til bilen
Purelan

Håndkler kan du kjøpe billigere på kid eller Princess. De har egne babyhåndkler, og de er tykke og myke og i forskjellige størrelser :)

Så fine ammebh'er Change har! Er de fryktelig dyre?

Jeg var innom flere butikker i dag og prøvde amme-bh, men ble mest fornøyd med de fra change.
Hun målte meg og la på litt ekstra margin, og jeg er ganske sikker på at jeg har fått riktig str i forhold til min kropp.
Den sitter bra, og jeg føler meg ikke totalt usexy i den.

Den kostet 500,- og det virker som den er verdt pengene. Utrolig komfortabel og ganske grei utseendemessig også synes jeg. Så ble det noen amme-singletter fra Lindex. Klassisk hvit og svart i økologisk bomull. Greit å ha i sommer:)

Back
Topp