Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Ja den er kjempe fin Vi kjøpte ny på babyshopDen er fin.. kjøpte dere ny eller brukt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er kjempe fin Vi kjøpte ny på babyshopDen er fin.. kjøpte dere ny eller brukt?
Har du sett mye? Hva gjorde at dere valgte den? Har den noe spesielt ved seg som gjør at det er verdt å betale litt mer? Ser den er på tilbud til under 1500 på babybanden, så vurderer å bestille.. men med teppe blir det vel over 2000 uansett...Ja den er kjempe fin Vi kjøpte ny på babyshop
Var ingenting spesielt med den nei som gjorde at vi kjøpte den ville bare ha en hvit lekegrind som var firkantet og 1x1m og da ble det den, det måtte ikke være babydan felix lekegrind, men nå ble det den vi kjøpte vi fikk en del penger til jul og i gave til babyutstyr og de ble blandt annet brukt på denne lekegrinden og et leketeppe til den hadde nok kjøpt brukt lekegrind hvis vi ikke hadde fått penger til å kjøpe denHar du sett mye? Hva gjorde at dere valgte den? Har den noe spesielt ved seg som gjør at det er verdt å betale litt mer? Ser den er på tilbud til under 1500 på babybanden, så vurderer å bestille.. men med teppe blir det vel over 2000 uansett...
Jepp - bare ikke så lett å finne fine brukte.. de går i alle fall fort...!Var ingenting spesielt med den nei som gjorde at vi kjøpte den ville bare ha en hvit lekegrind som var firkantet og 1x1m og da ble det den, det måtte ikke være babydan felix lekegrind, men nå ble det den vi kjøpte vi fikk en del penger til jul og i gave til babyutstyr og de ble blandt annet brukt på denne lekegrinden og et leketeppe til den hadde nok kjøpt brukt lekegrind hvis vi ikke hadde fått penger til å kjøpe den
Jeg syns ikke at man trenger madrass til lekegrinden og at det er nok med leketeppe til den syns det var tykt nok, og føler du det blir for hardt med et leketeppe er det jo bare å legge oppi et vanlig pledd eller noe for at det skal bli mykereJepp - bare ikke så lett å finne fine brukte.. de går i alle fall fort...!
Må man ha madrass i? Eller bare leketeppe? Og hvor tykke er de leketeppene? (Dette har jeg ikke fått sett på i butikk ;-) )
Jeg skal bruke den for å legge fra meg barnet enkelt, og skille barn og hund.. som regel vil han ligge på gulvet, men hvis jeg f.eks gjør noe er det greit å skille han fra bikkja når jeg ikke har øynene på de hele tiden..Unnskyld at jeg spør, men hva bruker dere lekegrinden til?
Åh søren, det var disse hundene ja de hadde jeg nesten glemt! Er spent på hvordan det skal gåJeg skal bruke den for å legge fra meg barnet enkelt, og skille barn og hund.. som regel vil han ligge på gulvet, men hvis jeg f.eks gjør noe er det greit å skille han fra bikkja når jeg ikke har øynene på de hele tiden..
Ja, det blir nytt for dem.. tror det kommer til å gå bra med min.. han er lite sjalu av seg og venner seg nok til den nye tilværelsen på sikt..Åh søren, det var disse hundene ja de hadde jeg nesten glemt! Er spent på hvordan det skal gå