utsolgt!!

http://www.lillepille.com/product_detail.asp?prodid=475&catid=18 [:D][:D][:D][:D][:D]
Denne siden kjøpte jeg fra for noen år siden..[:D]
 
Hei.
Jeg har i dag vært på apoteket på rikshosbitalet (Oslo). Der hadde de igjen en pakke med Clomifen som er det samme som Pergo. Dette merke er ikke godkjent i Norge så for å få det må du få legen til å skrive en spesial resept for legemidler som ikke er registrerte. Det er 10 tabeletter i en pakke. Det er noe dyrere enn Pergo 320kr, men hva gjør man ikke i disse pergo-tørketider. Jeg kjøpte altså den siste de hadde men fikk beskjed om at de venter inn et nytt parti om 2-3 dger. Det er vist nok stor pågang så det lønner seg å være tidlig ute. De reserverte siste pakke til meg over telefonen.

Det legen trenger å skrive på skjema sitt; er at de heter Clomifen har virkestoff 50mg clomifencitrat og at produsenten er FERRING.

Lykke til med prøvinga.
 
Hei var nettopp gynekologen for å få resept på pergotab. og fikk høre de hadde leveringsproblemer. Skulle på ferie til Tyrkia og spurte derfor om jeg kunne kjøpe der siden du ikke trenger resept der. Det gikk helt fint og hun noterte ned på en lapp hva de skulle inneholde osv. Men så har det seg slik at jeg ble plutselig gravid før jeg fikk brukt tabelettene [:D] Så nå har jeg en pakke med 10stk klomifen tabeletter vis noen er intresserte så bare send meg en pm. Syns det ble litt dumt å bare ha de liggenes når jeg vet så mange prøver å få tak i. 
 
Jeg fikk resept på Clomid og leverte på apoteket.. Tok under en uke før jeg fikk de, så jeg tok de første tablettene i dag! :)
 
jeg gikk innom flere apotek og noen kan ha liggende på lager.. Gyn her sa at det skulle komme mer pergo i uke 38... Jeg ble anbelt å ikke ta andre tab selv om de sa at det var det samme men husker ikke hvorfor..
 
Back
Topp