Utslitt

Lykkegravid

Betatt av forumet
Er 34 uker på vei i dag. Føler meg virkelig helt utslitt. Kan sove døgnet rundt og har null energi. Jeg har vært sykemeldt siden september pga bekkenløsning. Flere som har det sånn nå på slutten ? Gleder meg virkelig til og bli ferdig snart :D
 
Jeg har fått tilbake litt energi i det siste men om det er fordi at jula nermer seg er ikke godt å vite :) Håper energien kommer tilbake til deg også, er jo kjedelig om man skal være helt tom nå i tiden som er igjen :-( Januar er jo den verste mnd iløpet av året også...
 
Her er energinivået på null.. 33+1 og kan sove døgnet rundt..
 
Last edited:
Helt på bunn...34+1....lei av bekymringer......
 
Betryggende og høre at det er flere av oss. Blir så godt når våre små er ute, og vi kan se at de har det bra :) min lille har i det siste bevegd seg svært lite, kanskje pga dårlig plass ;)
 
Mye mindre energi her også. Må legge meg nedpå hele tiden, ofte hvis vi bare har vært på butikken og handlet middag.
 
Lite energi og mye trøtt her også:( Blir andpusten bare av å tørke over kjøkkenbenken:( en aktiv 1 åring i hus hjelper jo ikke akkurat;)
 
Jeg blir alltid strandet på sofaen etter jeg kommer hjem fra jobb, da orker jeg ikke mer
 
Har ikke tid til å kjenne etter med en gutt på 18 mnd fra før... Heldigvis sover jeg godt om natta:)
 
32+5 og er helt ferdig selv. Sover veldig lite og dårlig, andpusten og blir sliten av ingenting. Jeg er trøtt hele tiden, men prøver ikke å sove på dagen da jeg sover så dårlig om nettene fra før. Gleder meg til alt er over! :)
 
Energien er ikke der men må siden jeg har 4 åringen min. Jeg prøver å slappe av mens hun er i barnehagen. Nå i jula vet jeg det ikke blir mye hjelp å hente men er veldig innstilt på å klare det med litt hjelp fra mannen når han blir frisk
 
Jupp, julaften nå! Hele desember har jeg bare utsatt vasking og baking pga null energi, endte med skippertak på lillejulaften, og fortsatt masse som hverken er bakt eller vasket men skitt au! Klarer knapt å gå idag pga bekkenet, det er altså betalingen for siste-liten-juleforberedelsene. Blir avslapping idag, dropper kirka, skal bare ordne ribbe og vispe sammen multebærkrem.
Vi skal ta vare på oss selv, men selvsagt må jo mann og barn også få noe av min tid - god jul!
 
Er 34 uker på vei i dag. Føler meg virkelig helt utslitt. Kan sove døgnet rundt og har null energi. Jeg har vært sykemeldt siden september pga bekkenløsning. Flere som har det sånn nå på slutten ? Gleder meg virkelig til og bli ferdig snart :D
Akkurat sånn var det veldig i mitt forrige svangerskap. Jeg tror egentlig i ettertid at jeg må ha hatt lavt jernlager da som nå, for denne gangen merker jeg god effekt av å ta jern. Men i allefall er et håp uansett, for forrige gang kom energien mer og mer tilbake de tre siste ukene før fødsel.
 
Back
Topp