Utslett på mage

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Har fått toppen av magen full av bittesmå røde prikker, ser ut som nupper. Klør ikke, men ser ikke helt bra ut akkurat.. Andre? Lurer på om det kan være svetteutslett eller noe, siden jeg fort blir varm og svett der..?

Jeg har også masse prikker på magen, men de klør... Blir værre om det er varmt eller klamt..
Jo, de klør her også merket jeg nå. Har vel ikke tenkt over det før, at det var pga huden som strekte seg det klødde litt, men merket det godt når jeg klødde på de nå :-P blir veldig varm om natta kjenner jeg, spesielt i mageområdet, kanskje det er pga det?

Jo, de klør her også merket jeg nå. Har vel ikke tenkt over det før, at det var pga huden som strekte seg det klødde litt, men merket det godt når jeg klødde på de nå :p blir veldig varm om natta kjenner jeg, spesielt i mageområdet, kanskje det er pga det?
Hehe ja det blir ofte sånn, jo mer man tenker på det jo mer klør det! Ja det er mulig det blir værre med varme. Jordmor sa at i mitt tilfelle var det ihvertfall ikke farlig, for jeg tenkte på svangerskapskløe. Men både kløen og prikkene var visst på grunn av hormoner! :) smør med litt olje eller noe og kjøl ned om det klør fært :)

Sånne har jeg på hele ryggen og litt på brystet/halsen/ansiktet :( Legen min sa det er veldig vanlig og vil forsvinne etter fødsel.. Ingenting å gjøre noe med sa han..

Jeg må ta zyrtec i perioder pga kløende utslett.. Smører og med eurax.. Har veldig på puppene og under magen..

Jeg får også noen sånne kolonier rundt om på magen med kløende prikker. Mye rart man skal få :p

Back
Topp