mummy4ever
Elsker forumet
Hva vil det si når man har litt utslag på urin? Hva tyder det på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mummy4ever
Legen har skrevet L3+ på helsekortet. Fikk ikke spurt noe særlig fordi det var så hektisk der og jeg var allerede ferdig med timen min og 45 min forsinket. Hun skulle sende den til dyrking, men regner jo ikke med det er noe. Sendte sist prøve til dyrking også, men jeg bare lurer på hva det vil si. Er det sukker i urin? Spiser jeg for mye godteri? Kan det være noe så teit som det? Eller er jeg helt på jordet nå?? [8D]
ORIGINAL: mummy4ever
Men mer utflod er ikke noe farlig? Hvorfor får man det egentlig?
ORIGINAL: Devilina
Viktigste er at man faktisk vasker seg først.... tisser litt i doen og tar prøve. Man vasker vekk mye bakterier som kan ha kommet i løpet av natten :) DET gir en mest sikker prøve og da slipper man unødvendige innsendinger og tester etc.. [:)]
ORIGINAL: Marcen
ORIGINAL: Devilina
Viktigste er at man faktisk vasker seg først.... tisser litt i doen og tar prøve. Man vasker vekk mye bakterier som kan ha kommet i løpet av natten :) DET gir en mest sikker prøve og da slipper man unødvendige innsendinger og tester etc.. [:)]
Signerer denne!! Men for meg er det lettere sagt enn gjort... Jeg er (sorry uttrykket) så sprengt om morgenen, at skulle jeg begynt med noen omstendlig vask der nede FØR jeg tok morgenurinprøve, hadde jeg tisset på meg.. Så det blir rask tørk med en våtserviett først, så får de heller sende inn for mange prøver... :)