• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Utroskap

CharterHedda

Gift med forumet
om du har opplevd dette, eventuelt vært utro selv,
hvordan ble dette oppdaget?

har vært utro selv, men en tidligere kjæreste, sa ingenting, for vi gjorde det slutt helgen etter.
og han vet forsatt ingenting.

titta på mobilen hans og fant meldinger[:@][:(]

Var en utvei ut av et elendig forhold... virkelig elendig... som om psykisk og fysisk mishandling ikke er nok... hadde jeg en formening om at utroskap klarte jeg ikke leve med... så da dro jeg hjem og gjorde det slutt og flyttet.

Visstnok hadde han vært utro og.. sa han... men ja... mest sannsynlig sant. Men man kan aldri stole på en lystløgner. Stor sannsynlighet en haug med jenter... eller ikke..... hvem søren vet... eller bryr seg [&o]

Jeg sa det til han, eller de....[8|] Ikke vært utro i dette forholdet da, og kommer ikke til å være det heller![:)]

ORIGINAL: Tekanna

Sjølv har eg aldri vore utro.

Men har vore den "andre dama" ved eit par tilfeller... lite kult å finne ut i ettertid at fyren har dame. (Og absolutt lite kult å møte desse kvinnfolka ved seinare anledningar....)

Men ja, har og vore utsett for utroskap. Eller igjen var eg vel eigentleg "den andre dama"... men litt snurt då eg fann ut at han eg hadde haldt på med i nokre månader hadde kjæraste, og det fann eg ut via gaysir.no....

gaysir? var kjæresten hans en mann?

fant det ut da en jente på 16 ringte meg og sa hun var gravid med daværende sambo.

Jeg fikk klamydia.. Og jeg hadde IKKE vært utro!

Har opplevd det selv..

Det ble oppdaget ved mlder på tlf til min ex og ved at den dama han var utro med tok kontakt med meg og vi snakka om det..

Han fortalte det... 

Jeg var hos mamma da jeg snakket med min daværende samboer/forlovende på tlf en morgen og synes han hørtes litt rar ut og jeg visste han hadde vært på byen kvelden før.

Jeg tok bilnøklene og kjørte hjem og fant han i senga vår med ei annen dame[X(]

Jeg presenterte meg for den sjokkerte dama, han sa ingenting han heller bare tittet ned i gulvet mens jeg smilende fant fram koffert og begynte å pakke[;)] Dagen etter når han var på jobb så tømte jeg leiligheten.. han fikk beholde stuebordet og en gammel tv... sengen kastet jeg[:D]

Fikk han også til å kjøpe nye dyner og puter til meg etter jeg hadde flyttet ut[;)]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg var hos mamma da jeg snakket med min daværende samboer/forlovende på tlf en morgen og synes han hørtes litt rar ut og jeg visste han hadde vært på byen kvelden før.

Jeg tok bilnøklene og kjørte hjem og fant han i senga vår med ei annen dame[X(]

Jeg presenterte meg for den sjokkerte dama, han sa ingenting han heller bare tittet ned i gulvet mens jeg smilende fant fram koffert og begynte å pakke[;)] Dagen etter når han var på jobb så tømte jeg leiligheten.. han fikk beholde stuebordet og en gammel tv... sengen kastet jeg[:D]

Fikk han også til å kjøpe nye dyner og puter til meg etter jeg hadde flyttet ut[;)]

haha. herlig!

ORIGINAL: Leeah

Oppdaget på SMS / samtaler 

sign

Har aldri vært det selv, men en jeg var sammen med klina med ei annen dagen vi blei sammen (fant det ikke ut før myyyye senere) og så var han utro med bestevenninna mi.. Det var egentli dømt til å skje, venta egentlig bare på det.. En gang vi begge var på besøk hos henne satt hun i bare BH(!!!!!!) og han maserte henne.. Jeg bodde langt unna (de var naboer) så måtte dra hjem og etter at jeg dro hadde de pult[:'(][:@]

Han jeg var sammen med etter det igjen sov alltid hos ei kollega på etter jobb på onsdager... Likte det jo ikke for visste jo ikke hva som skjedde.. Han lovte og ikke gjøre det fler ganger siden jeg blei så lei meg og uka etter fikk jeg vite de hadde sovet sammen - under samme dyne på en madrass ute på terrassen.. Da orka jeg ikke mer..... Om de pulte aner jeg ikke helt sikkert, men tviler ikke igrunn....[:@]

Jeg har ikke vært utro selv. Men hadde mistanke om at xen min var utro(med svigerinnen sin) fortalte det til flere men ingen trodde på meg, og etter 2-3 mnd gjorde vi det slutt(hadde vært sammen i 12 år..). To dager etter på flytta han inntil den andre dama, som var dama til hans egen BROR!!!
Ble litt bråk etter på kan du si.... Kvinnelig inutisjon slår sjelden feil!!!

Jeg var utro mot sambo da jeg var 16. Lå med x-en min, han presset og presset, og jeg hadde ikke vett til å gå hjem og nei-ene ble svakere og svakere.

Jeg betrodde meg til to venninner, og begge lovet å ikke si noe til noen. Så etter noen mnd ringte sambo meg og fortalte at han visste at jeg hadde vært utro, fordi den ene "venninna" hadde fortalt ham det på nettet, og det var tydelig ut fra hvordan hun hadde sagt det at hun bare hadde gjort det for å vise seg. Hun sa nemlig aldri noe til meg om at jeg burde fortelle det eller noe, tanken slo meg aldri. Vi var nettopp blitt sammen da det skjedde og jeg ville ikke ødelegge, fordi jeg innså ikke før senere hvor godt jeg likte ham.

Vi kom gjennom det da, dette er nå over 5 år siden.[:)]

ORIGINAL: Xilola

titta på mobilen hans og fant meldinger[:@][:(]

kun kyssing men like mye utro i mine øjne

Hun som han hadde hatt sex med ringte meg på natten å fortalte det...
hadde vært fest hjem hos oss mens jeg lå på sykehuset med SF... Daværende sambo skulle rydde å vaske til jeg kom hjem,,, ja ikkesant[:(]

klina me en mens jeg hadde type.. ble slutt samme dagen.. phu sier jeg bare[8D]

Vet ikke om noen he hoppa i høyet bak min rygg men VET at min mann ikke har gjort det så da er jeg fornøyd[;)]

jeg drømte at han hadde vert det og drømmet om hvem det var også....aldrig sett eller hørt om dama så når jeg konfortrerte han med det...innrømte han det.

å når forholdet tok slutt kom andre damer og kamerater og fortalte meg om ALLE di andre også.fyjs for et vemmelig kapittel i livet mitt!

Back
Topp