CharterHedda
Gift med forumet
om du har opplevd dette, eventuelt vært utro selv,
hvordan ble dette oppdaget?
hvordan ble dette oppdaget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tekanna
Sjølv har eg aldri vore utro.
Men har vore den "andre dama" ved eit par tilfeller... lite kult å finne ut i ettertid at fyren har dame. (Og absolutt lite kult å møte desse kvinnfolka ved seinare anledningar....)
Men ja, har og vore utsett for utroskap. Eller igjen var eg vel eigentleg "den andre dama"... men litt snurt då eg fann ut at han eg hadde haldt på med i nokre månader hadde kjæraste, og det fann eg ut via gaysir.no....
ORIGINAL: Sweetbabyblue
Jeg var hos mamma da jeg snakket med min daværende samboer/forlovende på tlf en morgen og synes han hørtes litt rar ut og jeg visste han hadde vært på byen kvelden før.
Jeg tok bilnøklene og kjørte hjem og fant han i senga vår med ei annen dame[X(]
Jeg presenterte meg for den sjokkerte dama, han sa ingenting han heller bare tittet ned i gulvet mens jeg smilende fant fram koffert og begynte å pakke[;)] Dagen etter når han var på jobb så tømte jeg leiligheten.. han fikk beholde stuebordet og en gammel tv... sengen kastet jeg[:D]
Fikk han også til å kjøpe nye dyner og puter til meg etter jeg hadde flyttet ut[;)]

Kvinnelig inutisjon slår sjelden feil!!!ORIGINAL: Xilola
titta på mobilen hans og fant meldinger[:@][:(]