Elisabeth 21
Forelsket i forumet
Ville ha fått vite om det. Tviler på at jeg hadde tilgitt det. Men man skal aldri si aldri. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk vite etter flere år at min tidligere samboer var utro med en venninne av meg.. Man vil alltid få vite det, så like greit å være ærlig!
Enig med du!Jeg er usikker selv. Tenderer faktisk til å ikke ville vite... Det man ikke vet har man ikke vondt av osv... Men det fordrer jo at man aldri får vite heller...
Om jeg kunne tilgitt - vet ikke... Vil strekke meg langt for ungene... Og det er helt klart forskjell på en gang i fylla og å ha hatt et forhold på si over tid...
Jeg tenker mye som deg. Ting som aldri blir oppdaga vet jeg nesten ikke om jeg vil vite om altså... Heller uvitende da. Nettopp fordi jeg strekker meg så innmari langt for ungenes del og helst vil at de skal vokse opp med begge foreldrene.Om det var en mulighet for at jeg aldri hadde fått vite det, så hadde det vært det beste. Men å få vite det av noen andre etter lang tid hadde ikke vært gøy.
Jeg ville nok at han skulle fortalt det selv, og jeg hadde tilgitt. Det skal veldig mye til før jeg går, jeg ønsker å la barna mine vokse opp med mor og far i samme hus!
Utroskap er noe dritt. Det fører så mye sjalusi med seg.Hva tenker du om utroskap...? Er du forsømmende?
Og om partneren din har vært utro, ville du ønsket å få vite, eller er det best å leve i uvitenhet...?