Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du satte egentlig ord på hvordan jeg tenker.Er et vanskelig spørsmål. Min nåværende, og store kjærlighet, er tanken helt utenkelig. Jeg ville gått langt for å holde på ham, samtidig hadde det vært et så utrolig mye verre svik hvis han hadde vært utro, en noen av eksene mine (som forøvrig også faktisk var utro). Grunnen til at sviket hadde vært større, er pga hvor sterkt forholdet vårt er, og hvordan han tenker om utroskap. Han "slo opp" med bestekompisen sin, da han hørte at han hadde vært utro mot kjæresten. Det verste han vet er utroskap. Så om han hadde vært utro, så hadde det vært en ekstremt vanskelig kamel å svelge!
Men ville definitivt ha visst det! Ting har en tendens til å komme for en dag før eller siden uansett.
Jeg ville visst og jeg tror ikke jeg kunne tilgitt. Jeg hadde mest sannsynlig holdt det mot han i så lang tid at det hadde til slutt ødelagt forholdet mer enn det gagnet det.
Samme her..Jeg ville visst og jeg tror ikke jeg kunne tilgitt. Jeg hadde mest sannsynlig holdt det mot han i så lang tid at det hadde til slutt ødelagt forholdet mer enn det gagnet det.