Utroskap

Lolo

Forumet er livet
Hva tenker du om utroskap...? Er du forsømmende?

Og om partneren din har vært utro, ville du ønsket å få vite, eller er det best å leve i uvitenhet...?

Jeg snakket nettopp med ei venninne om dette og vi konkluderte vel med at man kunne tilgitt det hvis mannen var utro en gang på fylla, men ikke hvis det var en pågående greie. Jeg ville absolutt ha villet vite, spesielt med tanke på sykdommer og annet drit han kunne dratt med seg hjem!

Jeg vil vite, og selv om jeg aldri har opplevd det (heldigvis!) så har jeg alltid sagt til meg selv at en gang er for mye og at det blir døra neste for vedkommende.. Jeg og samboeren min har snakket mye om dette, og ingen av oss tror at vi hadde klart å tilgi, selv om det bare skulle hendt en gang :)

Hadde aldri kunnet tilgi og er usikker på om jeg ville visst det dersom det var et uhell som han angra fælt på - kanskje best å ikke vite?

Ville visst. Har også fått vite, og ikke tilgitt. Skjer ikke.

Jeg hadde ikke tilgitt utroskap uansett. For meg er det ingen unnskyldning om det er gjort på fylla. Så lenge han får'n til å stå, så vet han nok veldig at det han gjør er feil også.

Jeg fikk vite etter flere år at min tidligere samboer var utro med en venninne av meg.. Man vil alltid få vite det, så like greit å være ærlig!

Jeg ville visst og jeg tror ikke jeg kunne tilgitt. Jeg hadde mest sannsynlig holdt det mot han i så lang tid at det hadde til slutt ødelagt forholdet mer enn det gagnet det.

Jeg er usikker selv. Tenderer faktisk til å ikke ville vite... Det man ikke vet har man ikke vondt av osv... Men det fordrer jo at man aldri får vite heller...

Om jeg kunne tilgitt - vet ikke... Vil strekke meg langt for ungene... Og det er helt klart forskjell på en gang i fylla og å ha hatt et forhold på si over tid...

Hadde nok aldri tilgitt det... Og ville helt klart visst det.

Ville vist, tror ikke jeg kunne tilgitt. Det ville ha Vært et for stort tillitsbrudd for min del.

Er et vanskelig spørsmål. Min nåværende, og store kjærlighet, er tanken helt utenkelig. Jeg ville gått langt for å holde på ham, samtidig hadde det vært et så utrolig mye verre svik hvis han hadde vært utro, en noen av eksene mine (som forøvrig også faktisk var utro :p ). Grunnen til at sviket hadde vært større, er pga hvor sterkt forholdet vårt er, og hvordan han tenker om utroskap. Han "slo opp" med bestekompisen sin, da han hørte at han hadde vært utro mot kjæresten. Det verste han vet er utroskap. Så om han hadde vært utro, så hadde det vært en ekstremt vanskelig kamel å svelge!
Men ville definitivt ha visst det! Ting har en tendens til å komme for en dag før eller siden uansett.

Er et vanskelig spørsmål. Min nåværende, og store kjærlighet, er tanken helt utenkelig. Jeg ville gått langt for å holde på ham, samtidig hadde det vært et så utrolig mye verre svik hvis han hadde vært utro, en noen av eksene mine (som forøvrig også faktisk var utro :p ). Grunnen til at sviket hadde vært større, er pga hvor sterkt forholdet vårt er, og hvordan han tenker om utroskap. Han "slo opp" med bestekompisen sin, da han hørte at han hadde vært utro mot kjæresten. Det verste han vet er utroskap. Så om han hadde vært utro, så hadde det vært en ekstremt vanskelig kamel å svelge!
Men ville definitivt ha visst det! Ting har en tendens til å komme for en dag før eller siden uansett.
Du satte egentlig ord på hvordan jeg tenker.

Jeg ville ønsket å vite om det så vi kunne funnet ut av ting og funnet ut om det skal være oss to.

Ville vist det. Og hadde ikke stolt på han etterpå så da hadde vell forholdet blitt over.

Jeg ville visst og jeg tror ikke jeg kunne tilgitt. Jeg hadde mest sannsynlig holdt det mot han i så lang tid at det hadde til slutt ødelagt forholdet mer enn det gagnet det.

Tenker det samme. Kunne kanskje tilgitt, men hadde aldri glemt, og det hadde nok ødelagt forholdet.

Samme her..

Back
Topp