Utroskap - si noe til hun han var utro med?

Lykke<3

Flørter med forumet
Hei! Gjør en lang historie kort.
Samboeren til veninna mi var utro for noen mnd siden. De har barn sammen og skulle gifte seg. Hun han var utro med har rykte på seg for å gå på menn med dame/kone og barn. Veninna mi har valgt å gi forholdet en sjangs, men irriterer seg veldig over denne dama, og vurderer og si noe til henne. Dama visste han hadde samboer og barn. Han er selvfølgelig verstingen, ingen tvil om det.

Hadde dere "tatt" henne ett tak eller latt være?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ho har jo egentlig ikke gjort noe galt. Dårlig gjort av ho ja, men tror ikke en kan ta ho for det. Er han som er den som gjør noe "ulovlig".

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror jeg i alle fall ville prøvd å la være... Det fører jo ingen steder og som du sier er det jo han som er verstingen, det er han som har sviktet venninna di og vært utro, ikke en dame hun ikke har noen relasjon til (ja, det er kanskje dårlig gjort om hun visste han allerede var opptatt, men er fremdeles han som har gjort noe galt!)

Her burde vell bare hele mannen gis opp ?

Helt enig. En som er utro klarer sjeldent å gjøre så mye med det. Er jo en grunn til at han er utro? Var sjøl i lag med en som var utro. Han lovde å skjerpe seg. Men det fikk eg fort bekrefta at ikke var tilfelle. Vi hadde heldigvis ikke barn sammen da. Så det blei et lett valg.

Helt enig. En som er utro klarer sjeldent å gjøre så mye med det. Er jo en grunn til at han er utro? Var sjøl i lag med en som var utro. Han lovde å skjerpe seg. Men det fikk eg fort bekrefta at ikke var tilfelle. Vi hadde heldigvis ikke barn sammen da. Så det blei et lett valg.

Det er jo barnet som gjør det ekstra ille. Og vanskelig å bare gå :)

Hadde nok ikke sagt noe til henne. Selvom man får veldig lyst ville nok jeg bare sett en annen vei når jeg så henne. Hadde blitt så irritert og lei meg av å se hun at jeg ikke hadde hatt noe vettugt å si uansett..
Men jeg mener ikke det bare er mannens feil når hun vet godt hvordan statusen er. Sånne damer!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde ikke sagt noe til henne..
Er jo HAN som har gjort en feil, selv om hun prøvde seg på en med mann og barn..

Er jo den som er i forhold som skal la være.

Det er jo barnet som gjør det ekstra ille. Og vanskelig å bare gå :)

Ja, det skjønner eg jo godt. Det eg skulle frem til var bare at han klarte aldri endre det med meg. Er klar over at når det er barn inn i bildet er alt vanskligere. Men hvis det blir dårlig stemning av det har barnet det bedre med 2 lykkelige foreldre hver for seg enn ulykkelige foreldre sammen.

Dersom man sier noe til HENNE, gjør man jo hele situasjonen mye verre. Henne burde man bare overse, og i hvertfall ikke komme så mye senere.
Sykt dårlig gjort av henne, og hun bare gjør det fordi hun tenner på at menn som er opptatt vil ha henne. Hun liker den makten hun får og å nedverdige de andre kvinnene. Snakker man med henne nå så gir man henne enda mer tilfredsstillelse.
Dersom venninna di vil fortsette, bør de ha parterapi og hun må jobbe med mannen sin, ikke den andre kvinnen.

Hadde ikke sagt noe til henne. Hun er nok mest sannsynlig fullt klar over at det er en kjip ting å gjøre, men gjør det tydeligvis likevel.

Har hun hatt dette ryktet før denne situasjonen oppsto? Har hun tidligere vært elskerinne til menn med koner og barn?

I så fall syns jeg mange her er alt for raske med å ikke dømme henne. Man holder seg unna andre damers menn. Og jeg hadde ikke nølt med å være veldig tydelig på at hun herved hadde skaffet seg et jæv... stort problem!

Jeg er helt enig i at den utro personen i forholdet er den største dritten, men jeg har altså ingen ting til overs for kvinner som med åpne øyne går inn i slike forhold heller.

Her er det to personer som har bæsja på leggen. Hvorfor skal ikke begge få vite det? Jeg hadde vært så sykt rasende at jeg hadde hatt behov for å si klart ifra til begge!

Har hun hatt dette ryktet før denne situasjonen oppsto? Har hun tidligere vært elskerinne til menn med koner og barn?

I så fall syns jeg mange her er alt for raske med å ikke dømme henne. Man holder seg unna andre damers menn. Og jeg hadde ikke nølt med å være veldig tydelig på at hun herved hadde skaffet seg et jæv... stort problem!

Jeg er helt enig i at den utro personen i forholdet er den største dritten, men jeg har altså ingen ting til overs for kvinner som med åpne øyne går inn i slike forhold heller.

Her er det to personer som har bæsja på leggen. Hvorfor skal ikke begge få vite det? Jeg hadde vært så sykt rasende at jeg hadde hatt behov for å si klart ifra til begge!

Så vidt jeg vet har hun hatt rykte på seg fra før ja. Vet om 2 andre menn med kone/dame & barn som hun har vært på. Forkastelig!

Tror veninna mi tenker både som deg og andre. Hun vil ikke gi henne tilfredsstillelsen, men er samtidig rasende (mtp at denne dama tydeligvis jakter på opptatte menn) og syns vel hun fortjener og få høre det i steden for å kunne "ture i vei" som hun vil.

Hun vet ikke om hun bør holde tett til henne om at hun vet/fortelle hva hun syns om henne eller om hun skal gi henne ei skikkelig skyllebøtte...

Jeg tenker at hvis denne dama ikke har skjønt hva hun holder på med enda, hvis hun har feid over så mange opptatte mannfolk, så vil hun kanskje få straffa si den dagen hun kommer i ett fast forhold. Det er hun som vil sitte igjen med paranoia over at andre damer kan komme å ta mannen hennes, fordi hun vet hvor billig hun selv har vært.

Denne dama har ingenting med forholdet dems å gjøre, så hun burde selvflgelig ikke si noe! Men mannen må gjøres masse med!

Har selv vært elskerinnen. Tragisk men sant:( en dårlig periode i livet mitt da jeg var 19 år møtte jeg en på 31 år med samboer og barn. Jeg visste han hadde samboer men nøt oppmerksomheten og ble helt avhengig av han. Han lovte meg gull og grønne skoger og jeg trodde det skulle være vi 2.
Det er desverre slik at mennesker som har psykiske problemer kan like et slikt forhold fordi det gir mye selvtillit og spesielle følelser. Selv om det er helt tragisk og utilgivelig.

Så det denne damen gjorde er ikke bra! Men det er ikke hennes ansvar at han er trofast, det er KUN han som har valgt å være utro!

Uansett hvor mye en kvinne jakter på en mann så bør mannen holde buksene lukket godt igjen så lenge han er opptatt. Dette er ikke kvinnen sitt problem, men mannen.
Jeg har aldri og kommer vel heller aldri til å forstå hvorfor man legger skyld over på den andre kvinnen.
Mannen har vel fri vilje og bør være voksen nok til å styre viljen sin.
Så nei, synes ikke man skal si noe til kvinnen.

Uansett hvor mye en kvinne jakter på en mann så bør mannen holde buksene lukket godt igjen så lenge han er opptatt. Dette er ikke kvinnen sitt problem, men mannen.
Jeg har aldri og kommer vel heller aldri til å forstå hvorfor man legger skyld over på den andre kvinnen.

Helt enig i denne.

Enig med de andre her.
Ved at venninna di tar kontakt, vil jo hu andre få oppmerksomhet og det gjør bare situasjonen verre. Bruke heller energien på mannen.

Godt sagt!
Utroskap er ille ille, men det verste er å legge skyld på den andre dama! Absolutt hans tabbe dette og ingens andre!

Selv om man er utro engang betyr ikke det at man er utro flere ganger.

Back
Topp