Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: l£n£
Har selv vert utro , det var han og [8D] skikkelig bra forhold[;)] Men det var ikke det forholdet jeg er i nå , nå kunne eg aldri tenkt tanken en gang [:D]
ORIGINAL: ~Iversen~
Jeg tror faktisk ikke helt på den der "en gang utro, alltid utro" med mindre det er innafor samme forhold. Hvis man er utro, tror jeg, (stort sett) at det er er fordi man savner noe i forholdet sitt. Og det er jo ikke sikkert det er tilfellet i et annet forhold.
~Maja~
ORIGINAL: dÅllface©
ORIGINAL: ~Iversen~
Jeg tror faktisk ikke helt på den der "en gang utro, alltid utro" med mindre det er innafor samme forhold. Hvis man er utro, tror jeg, (stort sett) at det er er fordi man savner noe i forholdet sitt. Og det er jo ikke sikkert det er tilfellet i et annet forhold.
~Maja~
Enig med deg der..
Har selv vært utro og det var fordi forholdet ikke var bra.
Gjorde det slutt med en gang etterpå og flyttet ut..
Har også vært "the other woman" og hatt en utro kjæreste..
Så her er alle sider av saken sett [:D]
ORIGINAL: ¤DiddLina¤
Hva vil nesten utro si..? Og hva er utroskap? Kysse en annen mann/kvinne eller gå til sengs med en annen mann/kvinne? Lurer litt jeg[:)]
ORIGINAL: MorTilGodjente!
Ville bare si, jeg skulle strukket meg utrolig langt for å redde forholdet vårt - uansett hvem som skulle vært utro, og i hvilken "form" det ble gjort! Som flere skriver, da er det noe i forholdet som ikke er på plass, men jeg tror uansett det er verdt minst forsøk på å redde det!! Tenker spesielt på barna...
Er ikke erfaren på området, men har jo foreldre som har gitt meg en GOD dose lærdom i samliv og ekteskap....[;)]
(synes altfor mange gir opp, og bryter tvert det kommer ei tung kneik i forholdet..[:@])