Utrolig likt

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Rier og luftsmerter er ;) I dag var jeg sikker på at jeg hadde begynt med noe ulumskeheter!!! Men nei, måtte heldigvis bare på do ;p Hihiiii, blir tussete av det her jeg, både jeg og mannen går rundt og tripper.....Kjenner at påkjenningene er store om dagen, vi ønsker oss dette barnet så inderlig!!!
 
Rier og luftsmerter er ;) I dag var jeg sikker på at jeg hadde begynt med noe ulumskeheter!!! Men nei, måtte heldigvis bare på do ;p Hihiiii, blir tussete av det her jeg, både jeg og mannen går rundt og tripper.....Kjenner at påkjenningene er store om dagen, vi ønsker oss dette barnet så inderlig!!!
Spennende tid... Ventetiden kan være lang
 
Jeg synes ikke akkurat det ligner på luftsmerter. Men jeg får ofte kynnere med litt menssmerter rett før jeg må på do nå om dagene. Har hatt en del mensmurring i tillegg de siste dagene. Litt merkelig siden jeg aldri har hatt det sånn i de andre to svangerskapene.
 
Jeg kjenner luftsmertene helt nede rundt bekkenet, så da minner det godt om rier synes jeg :p
 
Sniiiker fra mars! :) Her er det også mageknip og kynnere før jeg må på do, nesten så jeg ikke tørr! Hehe. (Termin 5 mars)
 
Back
Topp